۱۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۷:۲۱

فرمانده انتظامی لرستان خبر داد:

کشف ۲ انبار احتکار کالا در لرستان

کشف ۲ انبار احتکار کالا در لرستان

خرم‌آباد- فرمانده انتظامی لرستان از کشف دو انبار احتکار کالا در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد مهدیان نسب امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی لرستان در پی کسب خبری مبنی بر احتکار مقادیر زیادی نهاده‌های دامی از نوع جو در یک انبار، بررسی موضوع با هماهنگی مقام قضائی در دستور کار قرار دادند.

وی، ادامه داد: مأموران پس از اخذ مجوز قضائی و نیز شناسایی محل مورد نظر در بازرسی از آن ۱۰۰ تن جو احتکار شده کشف و ۵ نفر را نیز در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش اقلام مکشوفه را ۵ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

سردار مهدیان نسب در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه همچنین مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ازنا در پی کسب خبری مبنی بر احتکار مقادیر زیادی اقلام خوراکی احتکار شده در یک انبار، بررسی موضوع با هماهنگی مقام قضائی در دستور کار قرار دادند.

وی، افزود: با شناسایی محل مورد نظر و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از انبار مذکور ۵۰۰ کیلوگرم قند، ۳۳۶ بطری روغن، ۳ تن و ۵۴۰ کیلو برنج و یک تن و ۸۷۵ کیلو عدس کشف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش اقلام کشف شده را سه میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: متهم با تشکیل پرونده به مراجع ذی صلاح معرفی شد.

کد خبر 5067580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha