۲۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۴۳

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان:

نیروهای جهادی در هر صحنه‌ای پیشتاز هستند

نیروهای جهادی در هر صحنه‌ای پیشتاز هستند

اهواز- نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: نیروهای جهادی در هر صحنه‌ای پیشتاز هستند و به اندازه توان خود نقش آفرینی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز یکشنبه در مراسم کلنگ زنی بوستان شمس الشموس منطقه محروم کوی طاهر اهواز اظهار کرد: اگر نماز اول وقت در کشور احیا شود، بی‌شک مشکلات کشور حل خواهد شد چرا که «نماز» یکی از مصادیق ذکر است و خداوند می‌فرماید کسی که به ذکر بی‌توجه باشد، یک زندگی نکبت‌بار و پر پیچ و خم داری خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه امروزه هرکسی باید به سهم خودش تلاش کند تا نماز اول وقت احیا شود، افزود: بحث محرومیت‌زدایی مطالبه جدی امامین انقلاب یعنی امام راحل بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری است که عنایت ویژه‌ای هم به مناطق محروم دارند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان تصریح کرد: با توجه به اینکه در یک شرایط سخت اقتصادی قرار گرفته‌ایم، گروه‌های جهادی به اندازه توان خود و البته قبل از حضور مسئولانی که وظیفه هم دارند، نقش آفرینی می‌کنند.

حجت الاسلام موسوی فرد با اشاره به اینکه نیروهای مردمی همیشه در میدان و بین مردم هستند، ادامه داد: طبق فرمایش‌های مقام معظم رهبری نیروهای جهادی در هر صحنه‌ای پیشتاز هستند.

وی بیان کرد: در بازدیدهای قبلی که از این منطقه داشتیم مشکل اسناد منازل یکی از دغدغه‌های مردم این منطقه بود؛ با مراجعه به مسئولان ملی پیگیر واگذاری اسناد به مردم بودم ولی در نهایت چند دستگاه از جمله استانداری، شهرداری و کمیته امداد هر کدام باید به نحو مقتضی نقش آفرینی کند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان به مشکلات متعدد این منطقه اشاره و عنوان کرد: در حال حاضر در همین حاشیه شهر اهواز قرارگاه خاتم مشغول فعالیت است و اینجا اولویت‌سنجی می‌کنند؛ مطالبات مردم را بررسی و بعد از اولویت‌بندی اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

حجت الاسلام موسوی فرد یادآور شد: اولویت‌های مردم در مناطق مختلف متفاوت است، یعنی در منطقه‌ای زمین ورزشی جوانان و در دیگر مناطق شاید مسجد، آسفالت خیابان، فاضلاب، برق و گاز باشد.

وی در ادامه مردم را مخاطب خود قرار داد و گفت: وقتی در این مناطق برای بازدید حضور پیدا می‌کنم اینکه کوچه پس کوچه‌ها این‌قدر مشکلات متعدد دارند، شرمنده آنها می‌شوم؛ آنچه در توان داریم تلاش می‌کنیم تا حداقل‌هایی از آنها انجام شود.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان افزود: چون مسئولیت اجرایی ندارم، به هیچ منطقه‌ای قول انجام ۱۰۰ درصدی نمی‌دهم ولی همیشه قول پیگیری می‌دهم؛ از کسانی که کلنگ زنی کردند، تقاضا دارم که در بازه زمانی مشخص شده کار به صورت کامل به اتمام برسد تا مردم انجام امور را خودشان لمس کنند.

حجت الاسلام موسوی فرد در پایان با اشاره به اینکه نیروهای جهادی در مناطق محروم مختلف از جمله سیاحی، مندلی، حصیرآباد، خروسیه، کوی مدرس و مهدیس فعالیت دارند، عنوان کرد: سپاه نیز به عنوان یک مجموعه پیشرو برای رفع محرومیت در این مناطق حضور فعال دارند که ما هم در حد وسع و توان خود پیگیری می‌کنیم.

کد خبر 5072169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha