۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۵۰

معاون امور ثبتی اداره کل اوقاف استان اصفهان خبر داد:

صدور سند «جوزدان» به‌ نام اوقاف

صدور سند «جوزدان» به‌ نام اوقاف

اصفهان - معاون امور ثبتی و حقوقی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: سند موقوفه «جوزدان» پس از مدت‌ها پیگیری در دو روز گذشته به نام اوقاف سند خورد.

حجت‌الاسلام محمود نصراصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره دریافت یکی از اسناد مهم موقوفه در استان اصفهان اظهار داشت: دو روز گذشته سند موقوفه «جوزدان» با حکم قضائی به نام اوقاف صادر شده است.

وی افزود: بر این اساس ۷۰۰ هکتار از موقوفه احمدبن رستم به ارزش ریالی ۱۵ هزار میلیارد ریال در شرق اصفهان و منطقه جوزدان به تصرف اوقاف درآمد.

معاون امور ثبتی و حقوقی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه این موقوفه بخشی از انرژی هسته‌ای اصفهان را شامل می‌شود، ادامه داد: البته باید توجه داشت که در گذشته نیز برای این موقوفه رابطه استیجاری بین انرژی هسته‌ای و اوقاف صادر شده است.

وی با بیان اینکه موقوفه جوزدان احمد بن رستم در حال حاضر دارای سه هزار و ۵۰۰ متصرف است، تاکید کرد: کارگاه‌های تولیدی، شرکت‌های صنعتی، واحدهای صنفی و بخشی از منازل مسکونی در این موقوفه قرار دارند که با برنامه‌ریزی مناسب در صدد ایجاد رابطه استیجاری با همه این متصرفان هستیم.

حجت‌الاسلام نصر اصفهانی اضافه کرد: باید توجه داشت که با صدور سند این موقوفه بخشی از متصرفان از بلاتکلیفی خارج می‌شوند و مشکلات آنها برطرف خواهد شد.

وی افزود: نیت واقف در موقوفه جوزدان خیرات و مبرات و بخشی نیز کمک به فقرا بوده است.

کد خبر 5077522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • صغرا محمد شریفی۴ IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
      0 0
      کمک مالی اب اس برای بچه ام خودم