۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۳۱

رئیس بسیج طلاب و روحانیون البرز مطرح کرد؛

اعزام ۳۰ طلبه بسیجی برای کمک به کادر درمان البرز

اعزام ۳۰ طلبه بسیجی برای کمک به کادر درمان البرز

کرج - رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان البرز گفت: روزانه ۳۰ طلبه جهادگر بسیجی در دو شیفت ۶ ساعته به بیمارستان‌ها اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام محسن قدرتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تبریک به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن عسگری (ع) و گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج طلاب از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی خدمات و فعالیت‌های ارزنده‌ای از قبیل بیان و تبلیغ گفتمان امامین انقلاب، تبلیغ و تبیین سبک زندگی اسلامی و ایرانی در بین آحاد جامعه، فعالیت گروه‌های جهادی در راستای محرومیت‌زدایی، تبلیغ دین، بهداشت و درمان و … انجام داده است.

وی ادامه داد: پرورش طلاب انقلابی و جهادی در حوزه‌های علمیه، ارتقای روحیه روحانیان و طلاب بسیجی برای فعالیت‌های جهادی و تبلیغی، حفظ و انسجام مبلغان و طلاب برادر و خواهر برای تبلیغ دین و تقویت روحیه انقلابی و … از دیگر اقدامات بسیج طلاب است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان البرز با بیان اینکه طلاب و روحانیون بسیجی استان البرز از ابتدای مواجهه با ویروس منحوس کرونا وارد مبارزه با این ویروس شدند، تصریح کرد: آنها به صورت گروه‌های جهادی وارد کار شدند و همچنان نیز حضور پررنگ در این عرصه دارند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون طلاب بسیجی و انقلابی اعم از خواهر و برادر در قالب نیروهای جهادی در امر غسل، کفن‌کردن و تدفین فعالیت می‌کنند، البته تمام این اقدامات بدون هیچ چشم‌داشتی صورت می‌گیرد.

ثبت ۳۰ گروه جهادی بسیج طلاب در البرز

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی دیگری نیز در بیمارستان‌ها فعالیت می‌کنند تا در این قالب به بیماران کرونایی و کارکنان بیمارستان‌ها کمک‌رسانی شود، تصریح کرد: روزانه ۳۰ جهادگر بسیجی در دو شیفت ۶ ساعته به بیمارستان‌ها اعزام می‌شوند و به بیماران کرونایی خدمت‌رسانی می‌کنند تا باری از دوش کادر درمان برداشته شود.

قدرتی از ثبت حدود ۳۰ گروه جهادی بسیج طلاب در سطح استان البرز خبر داد و متذکر شد: امیدواریم با تلاش‌های صورت‌گرفته و همچنین استقبال گسترده بتوانیم تعداد این گروه‌ها و فعالیت‌های تأثیرگذار آنها در استان را افزایش دهیم.

کد خبر 5078534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha