۱۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۸

واحد ۳۴ گازی نیروگاه ری به شبکه سراسری برق پیوست

واحد ۳۴ گازی نیروگاه ری به شبکه سراسری برق پیوست

واحد گازی شماره ۳۴ نیروگاه ری پس از انجام تعمیرات و بازدید محفظه احتراق توربین به شبکه سراسری برق کشور پیوست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، این واحد که طبق برنامه زمانبندی و با هماهنگی مرکز کنترل شبکه برق ایران به منظور حفظ آمادگی و تولید پایدار انرژی از مدار خارج شده بود، پس از انجام تعمیرات و بازدید دوره‌ای دوباره به مدار تولید بازگشت و آمادگی آن برای پارالل شدن با شبکه اعلام شد.

در طول تعمیرات و بازدید محفظه احتراق واحد شماره ۳۴ میتسوبیشی که توسط متخصصان نیروگاه ری انجام شد، در مدت ۹ روز اقداماتی از قبیل تست و سرویس نازل‌های سوخت، دمونتاژ و تعویض بسکت، ترانزیشن پیس و کلم شل‌ها، بازدید از پره‌های ردیف اول توربین، انجام تست‌های غیر مخرب، تعویض فیلترها انجام شد.

کد مطلب 5085163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha