۱۵ آذر ۱۳۹۹، ۹:۵۵

در پایان دور برگشت؛

عنوان پدیده لیگ کشتی به یک فرنگی‌کار ۱۸ ساله رسید

عنوان پدیده لیگ کشتی به یک فرنگی‌کار ۱۸ ساله رسید

فرنگی‌کار وزن ۷۲ کیلوگرم تیم شهدای مقاومت بسیج قم با شکست تمامی رقبا در دور برگشت لیگ برتر به عنوان برترین کشتی گیر این مرحله از مسابقات معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دور برگشت بیستمین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) و گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گروه ب روزهای ۱۲و ۱۳ آذرماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد و در پایان تیم بازار بزرگ ایران به عنوان تیم نخست این مسابقات شناخته شد.

همچنین در رده بندی کلی (دورهای رفت و برگشت) این مسابقات نیز تیم‌های بازار بزرگ ایران و دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان تیم‌های اول و دوم گروه ب به مرحله نیمه نهایی صعود کردند و تیم‌های صبانور کردستان، شهدای مقاومت بسیج قم و احتشام گستر کارون به ترتیب سوم تا پنجم شدند.

بنابراین گزارش امیر عبدی فرنگی کار ۱۸ ساله قمی توانست تمامی رقبای خود را در مرحله گروهی شکست دهد تا به عنوان پدیده این دوره از رقابت‌ها معرفی شود. عبدی به عنوان یکی از کشتی گیران آینده دار و جوان در وزن ۷۲ کیلوگرم در دور برگشت با نتیجه ۱۰ بر ۱ سوران محمدی از تیم صبا نور کردستان را شکست داد. با نتیجه ۶ بر ۳ محمدرضا رستمی از تیم بازار بزرگ را مغلوب کرد و با نتیجه ۲ بر یک از سد احمد خراسانی پور نماینده تیم دانشگاه آزاد گذشت.

کد خبر 5087749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha