۱۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۱۰

مسئول پیگیری دبیرخانه کمیته تخصصی مدیریت بحران کلانشهرهای کشور خبر داد

برقراری ارتباط هاتلاین دو کلانشهر تهران و کرج 

برقراری ارتباط هاتلاین دو کلانشهر تهران و کرج 

برقراری ارتباط بین مراکز عملیات اضطراری دو کلانشهر تهران و کرج از طریق هاتلاین و سایر بسترهای ارتباطی در زمان بحران به صورت آزمایشی صورت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، صمیم مرادی روزبهانی در نوزدهمین جلسه کمیته تخصصی مدیریت بحران کلانشهرهای ایران که با حضور مدیران بحران کلانشهرها به صورت مجازی برگزار شد، بر اجرای پروژه‌های قابل توجه از جمله ارتباط فیمابین مراکز عملیات اضطراری کلانشهرها از طریق هاتلاین و سایر بسترهای ارتباطی قابل بهره برداری در زمان بحران تاکید کرد.

روزبهانی گفت: اجرای این پروژه در دستور کار دبیرخانه سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران قرار گرفت و مقرر شد در مرحله اول به صورت پایلوت ارتباط هاتلاین تهران و کرج اجرایی شود.

مسئول پیگیری دبیرخانه کمیته تخصصی مدیریت بحران کلانشهرهای کشور گفت: در این جلسه گزارشی از اقدامات و پیگیری‌های به عمل آمده در راستای اجرای مصوبات جلسات پیشین مطرح شد.

روزبهانی افزود: در این نشست اولویت‌های مصوب در جلسه هفدهم کمیته از جمله ابقای ریاست کمیته، پیشنهاد کارگروه‌های تخصصی مورد نیاز، اشتراک اطلاعات و تجربیات موجود در حوزه مدیریت بحران، ساختار مدیریت بحران در شهرداری کلانشهرهای کشور و… مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی گفت: همچنین در این نشست با توجه به شیوع و همه‌گیری بیماری کووید ۱۹ و اهمیت به اشتراک گذاری اطلاعات، روش‌ها و نحوه مقابله با انتشار ویروس و بیماری، سه گزارش از اقدامات گسترده و قابل توجه کلانشهرهای مشهد، همدان و تهران ارائه شد.

کد خبر 5088177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha