۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۲۵

با حضور جمعی از مسئولان؛

اختتامیه نمایشگاه هفته پژوهش گلستان برگزار شد

اختتامیه نمایشگاه هفته پژوهش گلستان برگزار شد

گرگان- نمایشگاه مجازی هفته پژوهش در گلستان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیین اختتامیه هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان گلستان عصر چهارشنبه در گلستان برگزار شد.

در این آیین رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اظهارکرد: نمایشگاه امسال برخلاف سنوات قبل به دلیل شیوع کرونا مجازی برگزار شد و البته سایت نمایشگاه در طول فعال بوده و علاقمندان می توانند با دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان آشنا شوند.

علی نجفی نژاد افزود: در جنب این نمایشگاه همواره نشست های تخصصی و کارگاه برگزار می شد که امسال هم ۲۰۰ نشست تخصصی به صورت سمینار و وبینار برگزار شد.

وی ادامه داد: تعداد این نشست ها نسبت به نمایشگاه های قبل رشد خوبی داشت و با توجه به مجازی بودن آن تعداد زیادی از مردم توانستند از آن استفاده کنند.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر کاربردی بودن پژوهش ها، گفت: اقدامات محققان و پژوهشگران باید در راستای رفع نیازهای جامعه باشد.

گفتنی است در پایان مراسم از بهترین دستاوردها که توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفته بود، تجلیل شد.

در بخش پژوهشگران برتر و در گروه علمی پزشکی، پیراپزشکی و دامپزشکی از دکتر زهرا عرب باقرانی، دکتر مجتبی رئیسی و دکتر مرتضی اولاد نبی دوزین از دانشگاه علوم پزشکی گلستان، در گروه کشاورزی و منابع طبیعی از دکتر سیدحسین حسینی فر و دکتر علیرضا صادقی ماهونک از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، در گروه علوم پایه از دکتر سید علی اکبر هدایتی از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و سکینه علیجان پور از دانشگاه گنبد، در گروه فنی و مهندسی از دکتر امیراحمد دهقانی از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و دکتر امیر بابایی از دانشگاه گلستان، در گروه علوم انسانی دانشگاه ها از دکتر علی درخشانی از دانشگاه گلستان، در گروه علوم انسانی  دستگاه های اجرایی، از عزت اله زمانی از نیروی انتظامی گلستان و همچنین از دکتر محمد اسماعیل اسدی از مرکز تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی گلستان به عنوان پژوهشگر اثربخش بخش طرح «تحقیق، ترویج و توسعه کشاورزی و حفاظتی و کشت روی سامانه بسترهای بلند»  تقدیر به عمل آمد.

در بخش فناوران برتر استان از سیدحامد نبوی و در بخش دانش آموزان برتر از بال تکین ایری و اسراء اسفندیاری در مقطع متوسطه اول و ایمان پسرکلو در مقطع ابتدایی تقدیر شد.

کد خبر 5092055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha