۲۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۷

رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

لزوم استفاده از ظرفیت نظارت های مردمی/حمایت از تولید اولویت است

لزوم استفاده از ظرفیت نظارت های مردمی/حمایت از تولید اولویت است

بیرجند- رئیس سازمان بازرسی کل کشور بر استفاده و تقویت نظارت‌های مردمی تاکید کرد و گفت: حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری اولویت سازمان بازرسی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن درویشیان صبح شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل قدیم و جدید بازرسی خراسان‌جنوبی که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، اظهار کرد: تحقق رویکردهای تحولی قوه قضائیه در سازمان بازرسی از اولویت برخوردار است.

رئیس سازمان بازرسی بیان‌کرد: سفر چند روز گذشته به خوزستان بر اساس مأموریت ابلاغی از سوی ریاست قوه و پیگیری مشکلات مردم آن منطقه نیز در همین راستا بود.

درویشیان با اشاره به ضرورت شناسایی مسائل دارای اولویت کشور و هر منطقه ادامه‌داد: یکی از تأکیدات در سازمان بازرسی نظارت‌های پیشگیرانه و نظارت‌های حمایت‌گرانه است.

وی با بیان اینکه نباید تنها به موضوعات مالی و اداری نظارت داشت، افزود: بسیاری از دستگاه‌ها وظایف و مأموریت‌هایشان فراتر از موضوعات مالی و به عنوان مثال فرهنگی است که نظارت بر این امور نیز حائز اهمیت است.

رئیس سازمان بازرسی با بیان اینکه باید با برگزاری جلسات مختلف دست‌اندرکاران دستگاه‌های اجرایی را نسبت به قوانین آگاه کرد، گفت: ارتباط با نخبگان از توصیه‌هایی است که همواره به همکارانم در استان‌ها داشته‌ام.

درویشیان با بیان اینکه یکی از سیاست‌های قوه قضائیه مردمی‌کردن قوه است، اظهارکرد: در این راستا به سازمان بازرسی در استان‌ها نیز توصیه به استفاده از ظرفیت‌های تشکل‌های مردمی در پیشبرد امور می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت تقویت نظارت‌های همگانی گفت: از موضوعات مهم و دارای اولویت در سازمان بازرسی توجه به بحث اقتصاد مقاومتی با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر این موضوع طی سال‌های اخیر است.

رئیس سازمان بازرسی خراسان‌جنوبی اظهارکرد: در این راستا حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری را یکی از ماموریت‌های سازمان است.

درویشیان یادآور شد: امیدواریم با این حمایت‌ها و پیگیری‌ها بتوانیم بخش اعظمی از موانع در مسیر تولید را رفع کنیم.

کد خبر 5093515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha