۵ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۰۲

آیت الله محمودی گلپایگانی:

حضور مردم مقابل فتنه، نظام اسلامی را از گزند دشمنی‌ ها حفظ کرد

حضور مردم مقابل فتنه، نظام اسلامی را از گزند دشمنی‌ ها حفظ کرد

ورامین- امام جمعه و نماینده ولی فقیه در ورامین با اشاره به اینکه نهم دی در تاریخ انقلاب اسلامی از روزهای سرنوشت ساز بود گفت: حضور مردم در مقابل فتنه نظام اسلامی را از گزند دشمنی‌ ها حفظ کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در پیامی که تحت عنوان پیام جمعه منتشر کرد، ضمن دعوت و سفارش خود و دیگر عزیزان به تقوای الهی طی سخنانی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ایام فاطمیه اظهار داشت: شناخت شخصیت و جایگاه حضرت زهرا برای ما ممکن نیست، بانویی که پاره تن پیامبر (ص) و مادر بزرگوار امامت است مخدره ای که جان خود را برای دفاع از ولایت سپر کرد و فرزند ۶ ماهه‌اش که در این راه شهید شد.

محمودی افزود: حضرت زهرا یک الگوی به تمام معنا برای تمام انسان‌های طالب کمال است و باید به مناسبت فاطمیه پیرامون شخصیت ایشان سخن گفته شود، اگرچه برگزاری محافل و مجالس همچون گذشته امکان ندارد ولی باید با استفاده از زمینه‌های موجود به وظیفه دینی خود عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه برگزاری روضه‌های خانوادگی و مجالس محدود با رعایت دستورات بهداشتی کمترین کاری است که می‌توان انجام داد گفت: امید است که به برکت توسل به حضرت زهرا خداوند بلا و بیماری را از این کشور و اهل بیت دور کند و بیماران عزیز را شفا و سلامت کامل عنایت فرماید.

امام جمعه ورامین با بیان اینکه نهم دی در تاریخ انقلاب اسلامی از روزهای سرنوشت ساز و تعیین کننده بوده است عنوان داشت: حضور با شکوه مردم در برابر فتنه ۸۸ نظام اسلامی را در برابر دشمنی‌ها حفظ کرد و حرکت تاریخی مربوط به ورامین نیز برای همیشه ماندگار شد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین ضمن یادآوری آن حماسه بزرگ اظهار داشت: مردم عزیز ما اگرچه ممکن است از برخی مشکلات به ویژه مسائل اقتصادی گله مند باشند که گلایه آنان برحق است ولی از انقلاب اسلامی حفاظت می‌کنند و هرگز از امام و شهدا دست نمی کشند لذا دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی بدانند که مردم عزیز ما با صبر و استقامت در برابر توطئه‌ها ایستادگی خواهند کرد.

محمودی گفت: به حمدالله با رعایت مردم و تلاش مسئولان به ویژه زحمتکشان عرصه سلامت بیماری کاهش پیدا کرده است و باید مردم عزیز ما با رعایت دستورات بهداشتی به ریشه کن شدن این بیماری کمک کنند چرا که در صورت کوتاهی ممکن است خدای ناکرده دوباره با مشکلات مواجه شویم، باید مردم و مسئولان در کنار یکدیگر با رعایت ضوابط بهداشتی به امورات جاری نیز برسند.

امام جمعه ورامین گفت: انتظار است مسئولان به برپایی نمازهای جماعت و محافل دینی و و انقلابی، با رعایت امور بهداشتی توجه بیشتری داشته باشند تا به برکت این محافل و دعاهای مؤمنین خداوند نیز برکان خویش را بیش از پیش بر ما نازل فرماید.

کد خبر 5104289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha