۸ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۵۶

توسط انتشارات امیرکبیر؛

سه چاپ اول سفرنامه یامین‌پور به ژاپن به فروش رفت

سه چاپ اول سفرنامه یامین‌پور به ژاپن به فروش رفت

سه‌چاپ اول جدیدترین سفرنامه ژاپن «کاهن معبد جینجا» توسط انتشارات امیرکبیر در قالب پیش‎فروش به فروش رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سه‌چاپ اول سفرنامه وحید یامین‌پور به ژاپن با عنوان «کاهن معبد جینجا» توسط انتشارات امیر در بازار نشر به فروش رفت.

به این‌ترتیب سه‌هزار نسخه از این‌کتاب به فروش رفت. این سه هزار نسخه همگی با امضای نویسنده بوده و برای مخاطبانی ارسال می‌شود که کتاب را در طرح پیش‌فروش خریده‌اند. موسسه انتشارات امیرکبیر در طرح پیش‌فروش از ظرفیت آن دسته از کتابفروشی‌ها هم استفاده کرده است. 

چاپ چهارم این‌کتاب هم از امروز دوشنبه هشتم دی‌ وارد حلقه توزیع شده و در بازار نشر عرضه می‌شود. کاهن معبد جینجا سفرنامه ژاپن اثر وحید یامین‌پور است که با نگاهی موشکافانه، ژاپن و مردم و جامعه این‌کشور را برای مخاطب فارسی‌زبان روایت می‌کند.

در بخشی از این کتاب آمده است:

«بعضی از رفقا به طنز افتاده‌اند که دیگر ز این سوال‌های سخت نپرسید، نکند این هیباکوشای ۹۰ ساله که تشعشعات بمب اتمی را تاب آورده به خاطر سوال‌های ما آسیب ببیند. هیباکوشا ادامه می‌دهد: ما بمب اتم را دوست داریم چون این بمب اتم بود که به جنگ خاتمه داد! نمی‌دانم دقیقا چه چیزی باعث شد هیباکوشا لحنش را عوض کند و چنین اعترافی بکند! انگار او با این جمله احساس و درک اصلی مردمش را بازگو می‌‎کند!»

این‌کتاب با ۲۱۲ صفحه و قیمت ۳۵ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 5106944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha