۱۱ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۳۸

ملکی:

آتش سوزی ساختمانی در خیابان لاله زار کنترل شد

آتش سوزی ساختمانی در خیابان لاله زار کنترل شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی از کنترل حادثه آتش سوزی در ساختمانی واقع در خیابان لاله زار خبر داد و گفت: در حال حاضر نیروها به کانون اصلی آتش سوزی نفوذ کردند و مشغول خاموش کردن آتش هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع یک مورد حادثه آتش سوزی در ساختمانی واقع در خیابان لاله زار پایین‌تر از خیابان منوچهری خبر داد و گفت: ساعت ۱۱:۴۹ دقیقه این حادثه به سازمان آتش نشانی اعلام شده و به سرعت نیروهای آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی شامل خودروهای حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه محل آتش سوزی یک ساختمان یک طبقه روی همکف بوده که بر اساس اطلاعات اولیه به عنوان کارگاه چاپ از آن استفاده می شده است، اظهار داشت: طبقه بالایی و بخشی از طبقه پایینی این ساختمان هم درگیر این آتش سوزی شده و طبقه پایینی کاملاً شعله ور شده بود و به وسعت ۱۵۰ متر آتش به سقف‌های شیروانی قدیمی این ساختمان سرایت کرده بود و موجب تخریب بخشی از سقف‌ها شده بود. و آتش در حال گسترش به سمت ساختمان‌های مجاور بود.

وی افزود: ۳ کارگر در این ساختمان در هنگام آتش سوزی به کمک آتش نشان‌ها از ساختمان خارج شدند و در حال حاضر نیروها به کانون اصلی آتش سوزی نفوذ کردند و مشغول خاموش کردن آتش هستند.

کد خبر 5109444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha