۱۴ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۰۷

مدیر کل اداره اطلاعات و مبارزه با تروریسم عراق:

بیشتر از ایرانی‌ها دلمان برای حاج قاسم تنگ می‌شود

بیشتر از ایرانی‌ها دلمان برای حاج قاسم تنگ می‌شود

مدیر کل اداره اطلاعات و مبارزه با تروریسم عراق گفت: حاج قاسم توانست با همراهی ابومهدی المهندس یک نسل کامل از مقاومت بسازد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «ابوعلی البصری»، مدیر کل اداره اطلاعات و مبارزه با تروریسم عراق و نایب رئیس هیئت حشد شعبی عراق گفت: حاج قاسم توانست با همراهی ابومهدی المهندس یک نسل کامل از مقاومت بسازد. مقاومتی که حاج قاسم و ابومهدی تأسیس کردند، ترس به قلب دشمن انداخت.

وی ادامه داد: حاج قاسم همچنین توانست گروه‌های مقاومت در عراق را زیر یک پرچم جمع کند و آن الحشد الشعبی است. این را هم بگویم که ما بیشتر از ایرانی‌ها دلمان برای حاج قاسم تنگ می‌شود، چون پدر ما است.

البصری تصریح کرد: زندگی حاج قاسم یک درس و الگو برای ما در زندگی اجتماعی و نظامی بود. باید راه حاج قاسم را ادامه بدهیم تا اهدافی که مد نظر ایشان بود محقق شود. حاج قاسم یک مدرسه بود و باید همه نسل‌ها درس مقاومت و شجاعت را از شهید سلیمانی یاد بگیرند.

وی در پایان گفت: حاج قاسم برای ما یک استاد و فرمانده بود. او یک نمونه از انسان‌های صالح بود و برای عراق خدمات بسیاری داشته است.

رادیو مقاومت صدای گفتمان مقاومت و مکتب سلیمانی در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی از ابتدای دی ماه تا پایان آن از طریق موج FM ردیف ۹۵,۵ مگاهرتز قابل دریافت بوده و مخاطبان می‌توانند از طریق شماره ۳۰۰۰۰۹۵۵ با برنامه‌های رادیو مقاومت در ارتباط باشند.

کد خبر 5112499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha