از سوی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد؛

مسابقه میراث قاسم در نخستین سالگرد عروج سردار دل‌ها برگزار می شود

مسابقه میراث قاسم در نخستین سالگرد عروج سردار دل‌ها برگزار می شود

حجت‌الاسلام و المسلمین امیر ارزانی از برگزاری مسابقه میراث قاسم، به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به همت ستاد کانون های فرهنگی مساجد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام امیر ارزانی، ضمن گرامیداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تاکید بر زنده نگاه داشتن اهداف و آرمان‌های وی، اظهار کرد: خداوند در قرآن نسبت به جایگاه و مقام رفیع شهید می‌فرماید «وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»، با توجه به این آیه و سایر آیات و روایاتی که در مورد شهید و ادای حق او وجود دارد؛ ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اقدام به برگزاری فعالیت‌ها و برنامه‌های متعدد فرهنگی در گرامیداشت مقام شهید و به ویژه آن سردار والامقام کرد.

مدیرکل هماهنگی امور ستادی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: البته با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، عموم این فعالیت‌ها در بستر فضای مجازی برگزار شدند؛ اما با این وجود با استقبال خوبی از سوی بچه‌های مسجد مواجه شده و جریان آفرینی قابل قبولی داشتند.

وی تصریح کرد: از جمله مهمترین فعالیت‌هایی که اخیراً به همت ستاد فهما و به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی شکل گرفته است، برگزاری مسابقه «میراث قاسم» در سراسر کشور و در قالب رویداد و تولید محتوا با موضوع وصیت‌نامه سردار در محورهای پوستر، کلیپ، پادکست، اینفوگرافیک، است.

حجت‌الاسلام امیر ارزانی افزود: علاقه‌‎مندان می‌توانند تا ۱۲ بهمن آثار منتخب خود را به نشانی اینستاگرام بچه‌های مسجد ارسال کنند، این آثار پس از ارسال به صفحه bachehayemasjed.fahma به داوری مردمی گذاشته شده و به برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود.

کد خبر 5117273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      0 0
      سلام خدا قوت و تشکر از اطلاع رسانی شما احسنت عالی بود. 🌺👌