مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف اعلام کرد؛

فراخوان ثبت‌نام مرحله اول طرح ملی سامان‌دهی داوران مسابقات قرآن

فراخوان ثبت‌نام مرحله اول طرح ملی سامان‌دهی داوران مسابقات قرآن

مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف برای ثبت‌نام مرحله اول طرح ملی سامان‌دهی و ارتقاء داوران مسابقات قرآن کریم (سنجش و ارزیابی) در دو بخش خواهران و برادران فراخوان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برای ثبت‌نام مرحله اول طرح ملی سامان‌دهی و ارتقا داوران مسابقات قرآن کریم (سنجش و ارزیابی) در دو بخش خواهران و برادران فراخوان داد.

در متن این فراخوان آمده است:

مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در نظر دارد به‌منظور ایجاد شرایط یکسان برای بهره‌مندی از تمامی علاقه‌مندان به داوری مسابقات قرآن کریم، ارتقا کیفیت علمی و فنی داوران فعلی کشور و شناسایی، آموزش و تربیت داوران جوان و هدایت استعدادهای جدید به سمت داوری مسابقات قرآن کریم، نسبت به برگزاری مرحله اول طرح ملی سامان‌دهی و ارتقا (سنجش و ارزیابی) داوران مسابقات قرآن کریم اقدام نماید.

این آزمون در هفت بخش داوری شامل: الف) صحت حفظ ب) تجوید، ج) وقف و ابتدا د) صوت ه) لحن (ویژه قرائت تحقیق و ترتیل و حفظ) و) هماهنگی و حسن اجرا (ویژه همخوانی و همسرایی) ز) لحن (ویژه همخوانی و همسرایی). و در چهار سطح الف) شهرستانی ب) استانی ج) سراسری دستگاه‌ها و نهادها د) ملی برگزار خواهد شد.

شرایط عمومی و تخصصی و منابع آزمون در دستورالعمل اجرایی طرح قید شده است که در پایگاه اطلاع رسانی به نشانی https:\\my.oghaf.ir موجود است.

بر همین اساس از تمامی داوطلبان واجد شرایط داوری مسابقات قرآن کریم دعوت به عمل می‌آید تا از تاریخ ۲۴/‏۱۰/‏۹۹‬ لغایت ۲۴/‏۱۱/‏۹۹ با مراجعه به پایگاه اینترنتی فوق نسبت به ثبت‌نام در آزمون اقدام نمایند.

کد خبر 5121792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مرضیه شوشتری IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      0 0
      اتشکرازفعالان قرآنی
    • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
      0 0
      هیچ