۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۱۳

دبیر هیات های امنا وزارت بهداشت خبر داد:

جزئیات برگزاری جلسات هیات های امنای دانشگاه های علوم پزشکی

جزئیات برگزاری جلسات هیات های امنای دانشگاه های علوم پزشکی

نماینده وزیر و دبیر هیات های امنا، مجامع و شوراهای وزارت بهداشت از برگزاری جلسات هیئت های امنای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور تا پایان سال ۹۹ خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر ابراهیم گلمکانی، درخصوص برگزاری جلسات هیات های امنای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور و  نیز مصوبات این جلسات، گفت: آخرین دور برگزاری جلسات هیات های امناء دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی در سال جاری براساس زمان بندی تعیین شده تا پایان سال ۹۹، به تفکیک هر مؤسسه و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و به صورت مجازی انجام می شود.

نماینده وزیر و دبیر هیات های امنا، مجامع و شوراها وزارت بهداشت افزود: در این دور از جلسات که با حضور اعضای حقیقی و حقوقی هیات های امناء و مدیران و مسئولین دانشگاهی، استانی و ستاد مرکزی در محـل دبیرخانه مرکزی هیات امناء وزارت بهداشت و ستاد دانشگاهها و دانشکده ها تشکیل می شود، مهمترین موارد مطرح می شود.

گلمکانی گفت: علاوه بر حسابرسی سال ۱۳۹۸ موسسات آموزشی، افزایش فوق العاده جذب و ویژه اعضای هیئت علمی، برقراری فوق العاده ویژه کارکنان غیر هیئت علمی، افزایش کمک هزینه تحصیلی دستیاران، کارورزان و اعطای امتیاز و ذخیره مرخصی مازاد بر ۱۵ روز در سال ۱۳۹۹ برای ارائه دهندگان خدمات سلامت در کنترل شیوع کرونا نیز مطرح خواهد شد.

کد خبر 5126525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha