۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۳۶

سرپرست فرمانداری خمام:

وجود پیوست فرهنگی لازمه تمام حرکت های بنیادین و زیربنایی است

وجود پیوست فرهنگی لازمه تمام حرکت های بنیادین و زیربنایی است

خمام- سرپرست فرمانداری خمام با اشاره به تأثیرات برنامه ها و فعالیت های کانون پرورش فکری در کودکان و نوجوانان، گفت: وجود پیوست فرهنگی لازمه تمام حرکت های بنیادین و زیربنایی است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالوحید احمدی صبح پنجشنبه در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان به اهمیت فعالیت‌های کانون پرورش فکری برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها اشاره کرد.

وی به نقش اجرای برنامه‌های فرهنگی در جامعه اشاره کرد و افزود: وجود پیوست‌های فرهنگی لازمه تمامی حرکت‌های بنیادین و زیربنایی است.

سرپرست فرمانداری خمام با اشاره به تلاش‌ها و فعالیت‌های خوب انجام شده از سوی کانون پرورش فکری استان گیلان برای کودکان و نوجوانان، گفت: ساخت مرکز فرهنگی کانون پرورش فکری در شهرستان خمام اقدامی شایسته و قابل تقدیر است.

وی به تأثیرات این ساخت و بهره برداری از این مرکز اشاره و اضافه کرد: گشایش این مجموعه از اولویت‌های شهرستان خمام است و برای تحقق این مهم تلاش خواهیم‌کرد.

احمدی اضافه‌کرد: موقعیت جغرافیایی ویژه و قرار گرفتن در حد فاصل شهرستان‌های رشت و بندرانزلی، بیان‌گر نیاز روزافزون شهرستان خمام به حرکت‌های جهادی و فضاهای فرهنگی است بر همین اساس نیز از برنامه‌های کانون در این شهرستان حمایت می‌کنیم.

کد خبر 5132935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha