۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۵۱

مهر گزارش می‌دهد+فیلم و عکس

بارش سنگین برف راه ۱۳۳ روستای دلفان را قطع کرد

بارش سنگین برف راه ۱۳۳ روستای دلفان را قطع کرد

نورآباد- بارش سنگین برف در شهرستان دلفان، منجر به انسداد راه ۱۳۳ روستا و گرفتار شدن رانندگان در برف و کولاک محورها شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بارش سنگین برف از شب گذشته در شهرستان دلفان منجر به انسداد راه‌های روستایی شد و تردد جاده‌ای را نیز مختل کرد.

تردد در محورهای دلفان به کندی صورت می‌گیرد

نورالدین درمنان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه بارش سنگین برف منجر به بسته شدن راه ارتباطی ۱۳۳ روستای دلفان شده است، گفت: با توجه به لغزندگی و برودت هوا تردد در دیگر محورهای این شهرستان به کندی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه رانندگانی که قصد عبور از محورهای ارتباطی این شهرستان بویژه گردنه‌های برف گیر گاماسیاب و گشور را دارند به تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ مجهز باشند، گفت: رانندگان از سفرهای غیرضرور پرهیز کنند و در صورت ضرورت سفر می‌بایست حتماً خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی و لوازم گرمایی مجهز کنند تا با مشکل مواجه نشوند.

بارش برف در مرکز شهر ۲۰ سانتی متر و در ارتفاعات یک متر گزارش شده

فرماندار دلفان با بیان اینکه بارش برف در مرکز شهر ۲۰ سانتی متر و در ارتفاعات یک متر گزارش شده است؛ از مردم شهرستان خواست با توجه به برودت هوا و کاهش دمای هوا در جهت جلوگیری از افت فشار گاز نکات صرفه جویی را رعایت کنند.

به علت بارش برف و برودت هوا امروز شنبه کلاس‌های درس از طریق شبکه شاد برگزار می‌شود

درمنان همچنین با اشاره به وضعیت مدارس شهرستان دلفان گفت: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده، به علت بارش برف و برودت هوا، امروز شنبه یازدهم بهمن ماه، در تمامی مدارس شهری و روستایی، کلاس‌های درس به صورت حضوری برگزار نخواهد شد و با توجه به ضرورت آموزش دانش آموزان از طریق برنامه شاد کلاس‌ها برگزار خواهد شد.

وی همچنین از آمادگی کامل تیم مدیریت بحران شهرستان دلفان خبر داد.

۸۱ خودرو رهاسازی و به تعداد ۲۰۷ نفر امداد رسانی شد

فردین فیضی رئیس جمعیت هلال احمر دلفان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به وقوع برف و کولاک در گردنه‌های برف گیر دلفان و امداد رسانی به مسافران اظهار داشت: شب گذشته نجاتگران هلال احمر در پایگاه‌های گشور، گاماسیاب و شعبه مرکزی به مسافران گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کردند.

وی گفت: شب گذشته تعداد ۸۱ خودرو رهاسازی و به تعداد ۲۰۷ نفر امداد رسانی شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر دلفان افزود: از زمان بارش برف ۴ تیم عملیاتی به همراه ۴ دستگاه خودرو و ۱۵ نفر نجاتگر و ۲ نفر از پرسنل این جمعیت به صورت شبانه روزی فعالیت دارند.

کد خبر 5134272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha