۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۳۹

پیروزی یاران شریفی در لیگ ترکیه/ غفور امتیازآورترین بازیکن بورسا

پیروزی یاران شریفی در لیگ ترکیه/ غفور امتیازآورترین بازیکن بورسا

تیم هلیلیه که مرتضی شریفی را در اختیار دارد در هفته بیست و پنجم لیگ ترکیه موفق به شکست توکات شد وامیر غفور عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار بورسا با سولهان را به دست آورد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، هفته بیست و پنجم لیگ والیبال ترکیه شنبه شب پیگیری شد. تیم بورسا اسپور که امیر غفور ستاره ملی‌پوش ایرانی را در خدمت دارد، این هفته میهمان سولهان بود و سه بر یک مغلوب این تیم شد.

بورسا در ست سوم ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۲۱ مغلوب حریف خود شد. امیر غفور با کسب ۱۵ پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن تیمش را به دست آورد که شامل ۱۳ حمله و ۲ دفاع بود. بورسا با پذیرش این شکست، با ۱۷ امتیاز در رتبه پانزدهم قرار گرفت و سولهان نیز با ۲۷ امتیاز در جایگاه یازدهم جای گرفت.

همچنین در دیگر مسابقه این هفته، تیم هلیلیه که مرتضی شریفی دریافت‌کننده ملی‌پوش کشورمان را در اختیار دارد، میزبان توکات بود و سه بر صفر به پیروزی رسید. یاران شریفی در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی رسیدند تا با ۲۱ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گیرند. شریفی در این مسابقه ۱۱ امتیاز گرفت که شامل ۱۰ حمله و یک سرویس بود. توکات نیز به رغم پذیرش این شکست، با ۳۲ امتیاز در رتبه نهم باقی ماند.

هفته هجدهم لیگ اسلوونی نیز با دیدار آچه‌ها والی برابر تریگلاو پیگیری شد و یاران امیرحسین توخته بازیکن جوان ایرانی و آکو کریمی مربی این تیم، موفق به شکست سه بر صفر حریف شدند.
توخته در این مسابقه به دلیل مصدومیت دقایق کمی به میدان رفت اما یاران او با کسب این پیروزی، با ۴۸ امتیاز صدرنشین ماندند.

کد خبر 5135123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha