به ریاست «زیاد النخاله»؛

هیأتی بلندپایه از «جهاد اسلامی» فلسطین عازم روسیه شد

هیأتی بلندپایه از «جهاد اسلامی» فلسطین عازم روسیه شد

یک هیأت بلندپایه از جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین به ریاست «زیاد النخاله» امروز دوشنبه برای دیدار با مقامات روسی عازم شهر «مسکو» شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، یک هیأت بلندپایه از جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین به ریاست «زیاد النخاله» امروز دوشنبه برای دیدار با مقامات روسی عازم شهر «مسکو» شد.

بر اساس این گزارش، هیأت مذکور قرار است در جریان سفر به مسکو با مقامات ارشد روسیه دیدار و گفتگو کند. رایزنی در خصوص آخرین تحولات فلسطین و نیز مسأله برگزاری انتخابات ملی در این کشور از محورهای اصلی دیدار هیأت جهاد اسلامی با مقامات مسکو خواهد بود.

منابع فلسطینی اعلام کرده اند که سفر هیأت جنبش جهاد اسلامی به روسیه بنا بر دعوت رسمی وزارت خارجه این کشور صورت می‌گیرد. این درحالی است که شبکه المیادین نیز گزارش داده است که یک هیأت بلندپایه از جنبش مقاومت اسلامی حماس نیز به روسیه خواهد رفت.

این شبکه لبنانی عنوان کرده است که ریاست هیأت جنبش مقاومت اسلامی حماس در سفر به روسیه را «موسی ابومرزوق» بر عهده خواهد داشت. هیأت حماس نیز قرار است با مقامات ارشد مسکو دیدار و گفتگو کند.

گفتنی است، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اخیراً تاریخ برگزاری انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری فلسطین را اعلام کرد. طبق فرمان صادره از سوی محمود عباس، تاریخ انتخابات پارلمانی فلسطین ۲۲ مِی (اول خردادماه) و انتخابات ریاست جمهوری ۳۱ ژوئیه (۹ مردادماه) تعیین شد. این انتخابات برای نخستین بار ظرف ۱۵ سال گذشته برگزار می‌شود.

کد خبر 5136461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      0 0
      اگر بتوانیم از طریق اقدامات مشترک کشورهای دیگری را درگیر مسئله فلسطین بکنیم هزینه سیاست خارجی ما در این خصوص کاهش خواهد یافت و قادر خواهیم بود با حمایت دیگر کشورهای اسلامی و روسیه دستاوردهای قابل قبولی در احقاق حقوق فلسطین کسب کنیم