۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۰۸

معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد اعلام کرد؛

امکان ثبت اطلاعات تشکل های قرآنی در سامانه مدیریت موسسات قرآنی

امکان ثبت اطلاعات تشکل های قرآنی در سامانه مدیریت موسسات قرآنی

با پیگیری اتحادیه کشوری مؤسسات قرآن از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی ، مؤسسات می‌توانند نسبت به ثبت اطلاعات خود بدون نگرانی در سامانه جامع مدیریت موسسات قرآنی اقدام نمایند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه مشترک محمد انجم‌شعاع مدیرعامل و معاونین اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت با فخرالدین اسماعیلی مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد و حمیدرضا شیخ‌ویسی معاون امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت این معاونت، عصر روز گذشته به صورت مجازی برگزار شد.

در این جلسه در خصوص زمینه‌های همکاری اتحادیه و معاونت قرآن و عترت در جهت تسهیل امور و خدمت رسانی به مؤسسات قرآنی سراسر کشور بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

همچنین در خصوص زمینه‌های همکاری سه جانبه اتحادیه با معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد و نیز سازمان دارالقرآن الکریم بحث شد. در این خصوص مقرر شد، اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت پیش‌نویس و چشم‌انداز تفاهم نامه همکاری‌های فی مابین را تنظیم و تدوین نماید.

در ادامه در خصوص پیامکی که از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد به مؤسسات قرآنی ارسال شده مبنی بر لزوم تکمیل اطلاعات و بارگذاری اطلاعات هیئت موسسین، هیئت مدیره و سایر اعضای مؤسسات و ایجاد نگرانی در بین مؤسسات در خصوص تبعات عدم ثبت این اطلاعات، که موجی از نارضایتی را در بین مؤسسات سراسر کشور ایجاد کرده بود با پیگیری اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت، این موضوع مرتفع و مؤسسات می‌توانند نسبت به ثبت اطلاعات خود بدون نگرانی در سامانه qia.ir اقدام نمایند.

کد خبر 5136523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha