۱۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۰۰

امام‌جمعه موقت سمنان:

دشمن به دنبال تبرئه کردن دوران پهلوی است

دشمن به دنبال تبرئه کردن دوران پهلوی است

سمنان- امام‌جمعه موقت سمنان بابیان اینکه دشمن به دنبال تبرئه کردن دوران پهلوی اول و دوم است، گفت: ایران به یک قدرت جهانی تبدیل‌شده و در تصمیم‌گیری‌های خاورمیانه صاحب‌رأی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه سمنان در مسجد تاریخی امام خمینی (ره) این شهر، اظهار داشت: دشمنان با توطئه‌های مختلف درصدد تبرئه کردن دوران پهلوی اول و دوم است و با تحریف این انقلاب نسل جدید را هدف قراردادند.

وی با تأکید بر لزوم انتقال حوادث و وقایع دوران انقلاب و معرفی دستاوردهای آن برای نسل جدید بیان کرد: ایران اسلامی امروز به یکی از قدرت‌های برتر جهانی تبدیل‌شده و در تصمیم‌گیری‌های خاورمیانه نقش‌آفرین است به‌گونه‌ای که بدون رضایت ایران هیچ حرکتی در خاورمیانه انجام نمی‌شود.

امام‌جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه این انقلاب باوجود توطئه‌ها و دسیسه‌چینی‌های مختلف دشمن همواره ماندگار و سرپا است، گفت: محمدرضا پهلوی پس از تبعید رضاشاه بااراده غرب به‌عنوان شاهنشاه بر سرکار آمد و اختیار این را نداشت که مانع تبعید پدر خود شود.

مهدوی نژاد با تأکید بر اینکه محمدرضا شاه وابسته به کشورهای غربی بود ولذا چگونه می‌توانست برای یک مملکت تصمیم‌گیری کند، اضافه کرد: چهره‌های بزرگی ازجمله شهید سلیمانی و سایر شهدا پیرو خط امام خمینی (ره) و مطیع امر ولی‌فقیه بودند.

کد خبر 5139536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha