۱۷ بهمن ۱۳۹۹، ۲۱:۰۸

استاندار کرمانشاه:

حضور تیم راهیان کرمانشاه در لیگ یک فوتبال نیازمند حمایت ویژه است

حضور تیم راهیان کرمانشاه در لیگ یک فوتبال نیازمند حمایت ویژه است

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: فدراسیون فوتبال با وجود حکم دادگاه با حضور تیم راهیان در لیگ یک فوتبال مخالف است و تیم راهیان کرمانشاه برای حضور در لیگ یک نیازمند حمایت ویژه است.

هوشنگ بازوند در حاشیه آئین افتتاح پروژه‌های ورزشی در استان کرمانشاه با حضور وزیر ورزش و جوانان، اظهار کرد: آقای سلطانی فر و مجموعه وزارت ورزش اولین کسانی بودند که در زلزله سرپل ذهاب به کمک استان کرمانشاه آمدند و با ارسال کانکس در اسکان مردم مردم را یاری کردند.

وی افزود: با کمک دولت و خیرین ۴۱ پروژه ورزشی در مناطق زلزله زده ساخته شده است و در چهار سال گذشته ۵۸ هزار متر مربع به فضای ورزشی استان اضافه شده است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به مشکلات ورزشی تیم‌های ورزشی در کرمانشاه، تصریح کرد: در استان کرمانشاه تیم‌های ورزشی خوبی فعالیت می‌کنند اما اسپانسری که از آنها حمایت کند وجود ندارد.

بازوند ادامه داد: با وجود اینکه می‌دانیم وزارت ورزش برای حمایت از تیم‌ها منع قانونی دارد اما عدالتی در این زمینه وجود ندارد زیرا زیرساخت‌ها و کارخانه‌جات زیادی مانند سایر استان‌ها برای حمایت از تیم‌ها وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته تیم بسکتبال استان درخواست کمک داشت و استانداری با روش‌های مختلف به آنها کمک کرد اما امسال نتوانستیم این کمک را ادامه دهیم و این موضوع در مورد سایر تیم‌های ورزشی صدق می‌کند.

بازوند بیان کرد: در غرب کشور هیچ تیم فوتبال لیگ یکی وجود ندارد و مسئله تیم راهیان کرمانشاه با وجود داشتن حکم دادگاه و دیوان عدالت حل نشده و فدراسیون فوتبال لا حضور این تیم در لیگ یک مخالفت می‌کند.

استاندار کرمانشاه گفت: حضور یک تیم کرمانشاهی از هر پروژه ورزشی و عمرانی برای مردم مهم‌تر است و کمک وزیر ورزش و جوانان را نیاز دارد.

وی با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب، مقام معظم رهبری بیش از ۴۰ مرتبه نام جوانان ذکر شده است، افزود: بار اصلی این بیانیه و اجرایی و عملیاتی کردن آن بر عهده جوانان است اما با شرایط سختی دست و پنجه نرم می‌کنند.

بازوند ادامه داد: در قصر شیرین با جوانان توافق کردیم به آنها سه هکتار زمین تعلق بگیرد و از آب گرم سیری استفاده کنند اما امکانات و سرمایه لازم برای انتقال آب را ندارند و مشخص نیست چه ارگانی باید به آنها کمک کند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: اگر جوانی نیاز به ۲ میلیارد تومان اعتبار داشته باشد در ستاد اقتصادی تصویب می‌شود اما تأمین تضمین مورد نیاز بانک‌ها برای آنان مقدور نیست.

بازوند گفت: در مورد مدال آوران کشوری و بین المللی که بدون شغل هستند و دستگاه‌های اجرایی وظیفه به کار گیری آنان را بر عهده دارند هیچ دستگاهی بجز شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان همکاری لازم را نداشته و باید سهمیه‌ای برای آنان لحاظ شود زیرا آنان الگو جامعه هستند و به دیگران برای ورزش قهرمانی انگیزه می‌دهند.

کد خبر 5139740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha