۱۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۰۰

تا اوایل وقت فردا؛

فعالیت سامانه بارشی در سطح استان بوشهر تداوم دارد

فعالیت سامانه بارشی در سطح استان بوشهر تداوم دارد

بوشهر - مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده تداوم فعالیت سامانه بارشی در سطح استان تا اوایل وقت فردا است.

فرج‌الله شکوهی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از امروز تا اوایل وقت فردا در برخی نقاط استان بوشهر وقوع بارش پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق و تندباد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اینکه از فردا تا پایان هفته در برخی از ساعات سرعت وزش بادهای شمالی بر روی دریا افزایش می‌یابد افزود: در ۲۴ ساعت آینده آسمان نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده باران، گاهی رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش تندباد و از اواخر وقت به تدریج کاهش ابر و از فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

شکوهی‌پور اضافه کرد: جهت وزش باد متغیر و از اواخر وقت غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ کیلومتر در ساعات و امروز در برخی ساعات بر روی دریا تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: ارتفاع موج در نواحی شمالی و مرکزی خلیج‌فارس ۳۰ تا ۹۰ و گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر و در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ و گاهی ۱۸۰ سانتی‌متر و از فردا در همه قسمت‌ها ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 5141376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha