۲۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۶:۲۳

رئیس دانشکده علوم پزشکی سیرجان:

تشدید محدودیت‌های کرونایی در سیرجان/ تالارها مجدداً تعطیل شد

تشدید محدودیت‌های کرونایی در سیرجان/ تالارها مجدداً تعطیل شد

سیرجان - رئیس دانشکده علوم پزشکی سیرجان از تشدید محدودیت‌های کرونایی در سیرجان خبر داد.

غلامعباس محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: وضعیت شهرستان سیرجان متأسفانه از زرد به نارنجی تبدیل شده و یک افزایش ناگهانی در تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های امام رضا و غرضی سیرجان داشته‌ایم و بر این اساس از محدوده ۵۶ الی ۶۰ نفر بیمار بستری به ۷۰ الی ۷۸ نفر بستری در روز رسیدیم.

محمدی عادی انگاری و مسافرت‌های هفته‌های گذشته را از دلایل این افزایش آمار دانست و افزود: از همشهریان درخواست داریم مسئله کرونا را جدی بگیرند و رعایت مسائل بهداشتی را فراموش نکنند.

وی ادامه داد: نوع جهش یافته این ویروس بر خلاف ویروس قبلی خطرناک‌تر بوده و جوانان و حتی کودکان را مبتلا و درگیر می‌کند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: از مردم درخواست داریم که قضیه کرونا را جدی بگیرند و از تجمعات خانوادگی خودداری کنند. آمارها نشان داده یکی از دلایل این افزایش گردهمایی‌های کوچک خانواده‌ها بوده است.

وی در مورد تصمیمات جلسه امروز گفت: امروز با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان و اینکه سیرجان تنها شهرستان نارنجی در استان است تصمیم گرفته شد که محدودیت‌هایی را اعمال کنیم. با توجه به برگزاری مراسم در تالارها از فعالیت آنها جلوگیری می‌شود.

وی گفت: همچنین مقرر شد از برگزاری جلسات و تجمعات خودداری شود و امیدواریم بتوانیم با همکاری مردم وضعیت را به زرد و سپس آبی تبدیل کنیم که این فقط با همکاری و کمک مردم انجام پذیر است.

کد خبر 5145791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha