۳۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۵۷

فرمانده انتظامی نهبندان:

۸۰ کیلوگرم تریاک در شهرستان نهبندان کشف شد

۸۰ کیلوگرم تریاک در شهرستان نهبندان کشف شد

بیرجند- فرمانده انتظامی نهبندان از کشف ۸۰ کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران در این رابطه دو متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ احسان رحیمی در گفت و گو با مهر بیان کرد: با دریافت گزارشی مبنی حمل یک محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی برای انتقال به نقاط مرکزی کشور، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران هنگام گشت زنی در محورهای فرعی شهرستان نهبندان یک سواری پژو ۴۰۵ را مشاهده و به آن مشکوک شدند که پس از شناسایی خودرو به راننده آن دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان با بیان اینکه ابتدا راننده خودرو به محض مشاهده مأموران متواری شد، گفت: مأموران پس از انجام اقدامات تخصصی پلیسی در یک عملیات ضربتی خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ۸۰ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ رحیمی بیان کرد: همچنین یک خودرو توقیف و دو متهم دستگیر و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی اظهار کرد: از شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 5150190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha