۴ اسفند ۱۳۹۹، ۲۲:۲۰

در نشست خبری امروز؛

کاخ‌سفید: منتظر پاسخ ایران به دعوت اروپا برای مذاکره هستیم

کاخ‌سفید: منتظر پاسخ ایران به دعوت اروپا برای مذاکره هستیم

سخنگوی کاخ سفید در نشست خبری امروز خود مدعی شد که کاخ سفید منتظر پاسخ تهران به دعوت اتحادیه اروپا برای انجام مذاکرات است.

به گزارش خبرگزاری مهر، جن ساکی سخنگوی کاخ سفید در نشست خبری امروز دوشنبه خود مدعی شد: ما قدم‌های بیشتری در مورد توافق هسته‌ای ایران بر نخواهیم داشت و منتظر مذاکرات برنامه ریزی شده اعضای برجام هستیم.

سخنگوی کاخ سفید ادامه داد: اتحادیه اروپا در بیانیه اخیر خود خواستار رایزنی‌های دیپلماتیک با ایران است. ما منتظر پاسخ ایران به این دعوت خواهیم بود.

ساکی گفت: بر اساس سخنان هفته گذشته وزیر امور خارجه (آمریکا)، راه مذاکره و دیپلماسی باز است.

وی افزود: ما به دنبال جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات هسته ای هستیم و معتقدیم استفاده از دیپلماسی بهترین راه حل ممکن است.

کد خبر 5153982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
      0 0
      وقت مذاکره در مورد هسته ای سالهاست با قرارداد۲۲۳۱ به پایان رسیده و از ابتدای این قراداد ایران منتظر اجرای آن بوده است حال زمان اجرای به مفاد هست وغیر این دیگر هیچ است
    • IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
      0 0
      آدم را یاد سنگ پا می اندازد! رو که نیست!
    • مهدی IR ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
      0 0
      مرگ بر آمریکا و نفوذی های آمریکایی و روسی و غربی و شرقی.زنده باد انقلاب اسلامی.آمریکا به دنبال وقت کشی برای ایجاد شورش فقرا و مردم تحریم زده هست و راه مقابله به فرموده آقا بی اثر کردن تحریم .اگه میخوان زمین گیرتان بکنند برین سراغ سلاح بازدارنده که مردم پشتون هستند ولی اگه بترسید و مرعوب شوید تنها هس