۵ اسفند ۱۳۹۹، ۱۵:۳۷

رئیس صمت شاهرود:

۲۰۰تن شکر احتکار شده در شاهرود کشف شد

۲۰۰تن شکر احتکار شده در شاهرود کشف شد

شاهرود- رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شاهرود از کشف ۲۰۳ تن شکر احتکار شده در شهرستان خبر داد و گفت: متخلفان این پرونده به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر بشیری ظهر سه شنبه در نشست کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی شهرستان شاهرود به میزبانی فرمانداری با اشاره به تشدید تلاش‌ها برای مقابله با احتکار به خصوص در زمینه اقلام ضروری و مورد نیاز مردم، بیان داشت: ۲۰۳ تن روغن در این شهرستان از یک انبار کشف و متخلفان برای رسیدگی قضائی به مراجع ذی‌صلاح ارجاع شده‌اند.

وی از کشف دو تن روغن جامد در گشت مشترک مبارزه با احتکار همزمان با روز گذشته خبر داد و افزود: طرح تشدید مقابله با احتکار با هدف توزیع تمام اقلام مورد نیاز و ضروری مردم شهرستان با استفاده از ۷۰ درصد نیروهای اداره صنعت معدن شهرستان شاهرود انجام می‌شود.

رئیس صمت شاهرود توقیف محموله سه تنی شکر یک قنادی شهرستان که در حال انتقال به یکی از شهرهای شمالی کشور بود را نمونه مقابله با احتکار و سودجویی در شهرستان خبر داد و گفت: آرام سازی جو روانی کمبودهای حاکم بر بازار توزیع در زمره اهداف طرح تشدید نظارت بر بازار و انبارهای شهرستان در روزهای منتهی به سال نو است.

بشیری خواستار تلاش بیشتر دستگاه‌های نظارتی در شهرستان شاهرود برای آرام سازی جو بازار و اعتماد مردم شد و بیان کرد: حضور فیزیکی ناظران و مأموران در بازارها به جو روانی بازار نیز کمک شایانی می‌کند از سوی دیگر باید رسانه‌ها نیز به مردم اطلاع رسانی کنند که در کشف تخلفات با اداره صمت همراهی داشته و تخلفات را با شماره ۱۲۴ در میان بگذارند.

کد خبر 5154649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • شهروز IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
      1 0
      اعدام لطفا....