عضو ارشد حماس:

تل آویو قادر به ممانعت از مشارکت «حماس» در انتخابات فلسطین نیست

تل آویو قادر به ممانعت از مشارکت «حماس» در انتخابات فلسطین نیست

یک عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تأکید کرد که رژیم صهیونیستی قادر به ممانعت از مشارکت این جنبش در انتخابات ملی فلسطین نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «اسامه حمدان» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی «حماس» امروز شنبه سخنانی را در خصوص انتخابات ملی فلسطین مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص تصریح کرد: در حال حاضر، جنبش مقاومت اسلامی حماس نحوه مشارکت خود در انتخابات مجلس قانونگذاری را بررسی می‌کند. هنوز در این زمینه به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم.

اسامه حمدان در ادامه با اشاره به کارشکنی‌های رژیم صهیونیستی در مسیر مشارکت جنبش مقاومت اسلامی حماس در انتخابات، یادآور شد: قطعاً رژیم اسرائیل نخواهد توانست مانع از نامزدی نیروهای حماس در انتخابات ملی فلسطین شود.

این عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس همچنین عنوان کرد: کارشکنی‌ها و سنگ اندازی های رژیم صهیونیستی موجب خواهد شد تا عزم حماس برای مشارکت در انتخابات ملی فلسطین بیش از پیش تقویت گردد.

پیشتر «صلاح البردویل» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد که رژیم صهیونیستی برای مانع تراشی در مسیر برگزاری انتخابات سراسری در فلسطین تلاش می‌کند. وی افزود: جنبش حماس با فهرستی از نامزدها در غزه، کرانه باختری و بیت‌المقدس در انتخابات آتی مشارکت می‌کند. البردویل تاکید کرد: صهیونیست‌ها برای مانع تراشی در این مسیر، برگزارکنندگان، رای‎‌دهندگان و نامزدهای انتخابات سراسری فلسطین را تهدید می‌کنند.

یک هفته قبل نیز، «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در نوار غزه در یک فایل ویدئویی هشدار داد که در صورت سنگ‌اندازی دشمن صهیونیستی بر سر راه برگزاری انتخابات در فلسطین، تمامی معادلات این رژیم را بر هم خواهیم زد.

کد خبر 5162833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha