۱۸ اسفند ۱۳۹۹، ۷:۴۶

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد؛

نیاز به احداث ۲پایگاه امداد و نجات درکمربندی غربی و شرقی کرمانشاه

نیاز به احداث ۲پایگاه امداد و نجات درکمربندی غربی و شرقی کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از نیاز به احداث ۲پایگاه امداد و نجات درکمربندی غربی و شرقی کرمانشاه خبر داد.

محمود رضا مرادی در حاشیه نشست با خیرین سلامت، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از زلزله کرمانشاه جلوه بسیار خوبی از همکاری خیرین به ویژه خیرین سلامت در تمام زمینه‌ها ایجاد شد.

وی با اشاره به ساخت ۲ بیمارستان در استان کرمانشاه به کمک خیرین سلامت، افزود: بیمارستان شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بیمارستان دیگر خیرساز در شهرستان اسلام آباد غرب در حال ساخت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: بعد از زلزله سال ۹۶ سرپل ذهاب، بیش از ۶۰ پروژه بهداشتی درمانی ساخته شد که حدود ۹۰ درصد آنها به بهره برداری رسیده و در حال ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم مناطق زلزله زده هستند.

وی ادامه داد: به همت خیرین کرمانشاهی، کار ساخت همراه سرای بیمارستان محمد کرمانشاهی به اتمام رسیده و همراه سرای بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه نیز در حال ساخت است و این اقدام خیرخواهانه بسیار قابل تقدیر است و کمک بسیار زیادی به همراهان بیماران و حفظ آرامش آنها می‌کند.

مرادی خاطرنشان کرد: خوشبختانه فرهنگ کمک خیرین به زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در جامعه ما ایجاد شده و خیران در بحث بهداشت و درمان همچون مدرسه سازی مشارکت بسیار خوبی دارند و از تمام این عزیزان سپاسگزاریم.

وی احداث ۲پ ای گاه امداد و نجات در کمربندی شرقی و غربی کرمانشاه را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: به دلیل بعد مسافتی که این ۲ کمربندی تا مرکز شهر دارند، احداث ۲پ ای گاه امداد و نجات کاری بسیار بزرگ و نجات بخش خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ضمن تشکر از کمک‌های مؤثر خیرین سلامت، گفت: راه اندازی بیمارستان جامع زنان در استان کرمانشاه از دیگر برنامه‌هایی است که امیدواریم با همراهی و همکاری مؤثر خیران حوزه سلامت کار ساخت آن در محل بیمارستان معتضدی کرمانشاه آغاز شود.

کد خبر 5164398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha