۱۸ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۱۷

دادستان کرمان:

مدیرکل امور اقتصادی و دارائی استان کرمان دستگیر شد

 مدیرکل امور اقتصادی و دارائی استان کرمان دستگیر شد

کرمان - دادستان کرمان از بازداشت مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان به دلیل فساد اداری خبر داد و گفت: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، دادخدا سالاری صبح دوشنبه در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان اظهار کرد: کرمان شهر شهید سیلمانی است و باید مکتب حاج قاسم در این منطقه به صورت ویژه شکل بگیرد.

وی ادامه داد: متأسفانه شاهد بروز منکر و غفلت از اصول در کرمان هستیم و فساد اداری موجود در کرمان زیبنده این شهر و استان نیست.

سالاری بیان کرد: مسئولان و مدیران ادارات باید امر به معروف و نهی منکر از شخص خودشان کلید بزنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از تشکیل پرونده برای ۵۰ مدیر، معاون و مدیرکل و… در استان کرمان خبر داد و گفت: حدود ۲۰ نفر از این افراد مدیر مسئول بودند.

وی با اشاره به اینکه طی سال جاری حدود ۵۹ میلیارد تومان به بیت المال برگشت داده شده است، افزود: مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کرمان دستگیر شده و این پرونده در دست بررسی است و تحقیقات تکمیلی در این زمینه ادامه دارد.

سالاری فساد اداری را یک آفت بزرگ دانست و بیان کرد: متأسفانه این منکر مرسوم شده و همه هم نسبت به آن بی تفاوت شده‌ایم.

کد خبر 5164547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
      8 3
      در شهر. سردار بی تکرار. تاریخ. بشریت. باشی. و. فساد کنی. فقط. مستحق. مرگ هستی. ای مدیر فاسد. که تا چند وقت پیش. هیچ ارباب رجویعی را. پذیرا نبودی. آب خونک. زندان نوش جان. بدون. فقرای. بدون یخچال. در تابستان. چطور. با آب گرم. سر میکنند.
      • احمد سلطان زاده IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
        4 1
        دوست عزیزی ک چنین انتقادی کردی برخلاف فرمایشات شما جناب اقای دکترشیخ اسدی عزیز در احترام و تکریم ارباب رجوع و افتادگی صداقت کار و مردم داری سرا مد بود بین مدیران استان و هست احتمالا کار غیر قانونی داشتی که انجام نداده و ب عرض برسانم ایشان این مدت محدود تحت مراقبت بودن نه زندان اخبار جعلی و کذب
      • رسول امینی زاده IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
        3 0
        دوست عزیز که اظهار لطف کردی صد درصد از کسانی هستی که ب علت حسادت و نداشتن صداقت و پاکی در کارت چنین قضاوتی کردی اقای حمید شیخ اسدی عزیز مدیری مدبر صادق پاک دست و افتاده و توانمند بود و این یک اتهام و دامی بیش نبوده و انهایی باید ایشان را بشناسند میشناسند هدف تخریب این مدیر بود بعد از 31 سال کار صادق
    • مریم صفری IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
      3 0
      با سلام و احترام و خلاصه و مفید عرض کنم چرا ندیده و نشناخته بدون تحقیق ابراز نظر کنیم ایا در مقابل خدا جوابگو هستیم اقای حمید شیخ اسدی عزیز یکی از مدیران بزرگ شایسته با صداقت و کار درست استان بوده و هست و بعد از 31 سال خدمت پاک و صادقانه این یک اتهام و بازی بیش نیست و چیز جدیدی نبوده در این مملکت
    • نیکان علایی IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
      1 0
      اتهامی بیش نیست آقای شیخ اسدی بسیار انسان درستکاری هستند ایشان با لقمه حلال بزرگ شدن فقط پاپوش هست