۲۲ اسفند ۱۳۹۹، ۰:۲۶

نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

صدور دستور وزیر ورزش و جوانان جهت تکمیل استادیوم ۵ هزار نفری قرچک

صدور دستور وزیر ورزش و جوانان جهت تکمیل استادیوم ۵ هزار نفری قرچک

ورامین- نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی از صدور دستور وزیر ورزش و جوانان برای تکمیل استادیوم ۵ هزار نفری قرچک و تأمین مالی برای ساخت ۶ زمین چمن برای ۳ شهرستان خبر داد.

حسین نوش‌آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، از دیدار با مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان خبر داد و اظهار داشت: این دیدار پیرامون مسائل و مشکلات حوزه ورزش و جوانان صورت گرفت و موارد و معضلات و مشکلات با وزیر ورزش در میان گذاشته شد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جمعیت ۸۰۰ هزار نفری شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک گفت: در این دیدار با توجه به جمعیت مذکور خواستار توجه بیشتر وزارت ورزش و جوانان، در حل مشکلات جوانان و تأمین نیازها و رفع کمبودها و امکانات ورزشی این سه شهرستان شده ام.

نوش‌آبادی، وجود ظرفیت‌های بالای ورزشی و حضور فعال ورزشکاران در رشته‌های مختلف و راهیابی تعدادی از تیم‌های ورزشی از جمله فوتسال و والیبال به لیگ برتر کشور را از پتانسیل‌های مطلوب حوزه انتخابیه دانست و عنوان داشت: در دیدار با وزیر ورزش و جوانان از عدم حمایت جدی مسئولان در حل مشکلات این تیم‌ها، انتقاد شد و ضرورت تأمین نیازهای مالی و تجهیزاتی هیأت‌های ورزشی این منطقه و حل مشکلات و موانع موجود ورد تاکید قرار گرفت.

گفتنی است که وی عنوان داشت: در این دیدار وزیر ورزش و جوانان، ضمن بیان مشکلات و تنگناهای موجود و تائید نقطه نظرات نماینده مردم در مجلس، دستورات مکتوبی، برای تأمین بخشی از نیازهای مالی و تجهیزاتی هیأت‌های ورزشی سه شهرستان، صادر کرد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی از دستور وزیر ورزش و جوانان برای تکمیل استادیوم پنج هزار نفری قرچک، تأمین مالی برای ساخت شش زمین چمن برای ۳ شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا و زمین چمن جواد آباد خبر داد و گفت: این موارد مورد موافقت وزیر قرار گرفته است.

کد خبر 5167441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha