۱۰ فروردین ۱۴۰۰، ۱۶:۰۱

دبیرکل جمعیت هلال احمر خبر داد؛

خدمت‌رسانی نوروزی بیش از ۱۲۰۰ پایگاه هلال احمر در کشور

خدمت‌رسانی نوروزی بیش از ۱۲۰۰ پایگاه هلال احمر در کشور

کرج - دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: بیش از یک هزار و ۲۰۰ پایگاه این سازمان با حضور ۹ هزار امدادگر از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه در سراسر کشور خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسن قوسیان پیش از ظهر سه‌شنبه در حاشیه بازدید از پایگاه‌های این سازمان در استان البرز درباره برنامه‌های سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر برای ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ اظهار کرد: طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از تاریخ ۲۵ اسفند ماه سال گذشته در سراسر کشور آغاز شد و تا ۱۵ فروردی ماه جاری ادامه می‌یابد.

وی بیان کرد: در این طرح بیش از یک هزار و ۲۰۰ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار شهری و جاده‌ای فعال بوده و به مسافران نوروزی آماده خدمت‌رسانی در ایام نوروز هستند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به حضور بیش از ۹ هزار امدادگر و نجات‌گر در طرح امداد و نجات نوروزی تصریح کرد: بالگردهای امدادی هم در این طرح آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در صورت بروز حوادث و سوانح هستند.

وی با بیان اینکه طرح امداد و نجات نوروزی تا ۱۵ فروردین ادامه دارد، خاطرنشان کرد: دوره‌های بازآموزی امدادگران و نجات‌گران هلال احمر برگزار شده و هماهنگی‌های لازم با پلیس راه، اورژانس و سازمان راهداری انجام شده است، امیدواریم با برنامه‌های اتخاذشده در تعطیلات نوروزی، سوانح کمتری نسبت به سال پیش رخ داد.

انجام بیش از ۱۳۰۰ مأموریت امدادی 

قوسیان گفت: در طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر تا ۱۰ فروردین ماه سال جاری، یک هزار و ۳۴۴ مأموریت امدادی انجام شده است که بیش از ۷ هزار نفر از حادثه از خدمات امدادی این سازمان بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه تا صبح امروز ۶۹ هزار و ۱۶۵ مسافر مبادی ورودی کشور مورد کنترل و پایش سلامت قرار گرفتند، متذکر شد: در این راستا از بیش از ۵ هزار مسافر که دارای علائم کرونا بودند تست PCR گرفته شد.

کد خبر 5178167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha