۱۴ فروردین ۱۴۰۰، ۱۹:۵۴

حواشی بازی تیم‌های نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران؛

نفتی‌ها در خانه شکست خوردند/ پنالتی برای میزبان گرفته نشد

نفتی‌ها در خانه شکست خوردند/ پنالتی برای میزبان گرفته نشد

مسجدسلیمان- مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با شکست خانگی تیم نفت مسجدسلیمان پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان عصر امروز شنبه میزبان جدال تیم‌های نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران از هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بود که شاگردان ساکت الهامی با دو گل از سد میزبان خود عبور کردند.

احمد گوهری، مجتبی مقتدایی، مصطفی ناییج پور (۵۹ فردین رابط)، سجاد جعفری، بهروز نوروزی فرد، مهدی احمدی، عباس عسکری (۴۶ عباس بوعذار)، محمدمهدی محبی، نیما انتظاری، میثم تهی‌دست (۴۶ مهران امیری) و ساسان حسینی (۷۰ عماد میر جوان ۷۰) برای تیم نفت مسجدسلیمان به میدان رفتند.

سعید جلالی راد، حامد شیری، مجتبی بیژن، حسن نجفی، سعید غلامعلی بیگی، اکبر صادقی (۷۵ علی داوران)، ایوب کلانتری (۹۰ شاهین ثاقبی)، محمود قائد رحمتی، حسین زامهران، عبدالکریم اسلامی (۷۸ رضا دهقانی) و علی آل کثیر (۷۸ سجاد آقایی) ترکیب تیم نساجی مازندران را در این بازی تشکیل دادند.

دقیقه ۳۳: شوت ایوب کلانتری از فاصله حدود ۳۰ متری پس از برخورد به زمین، به حالتی خطرناک از کنار دروازه گوهری به بیرون رفت.

دقیقه ۵۵: علی آل کثیر در داخل محوطه جریمه نفت صاحب توپ شد و با یک پاس خوب زامهران را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن با ضربه‌ای دقیق دروازه میزبان را باز کرد.

دقیقه ۷۰: بر اثر اشتباه مجتبی مقتدایی مدافع نفت، آل کثیر با سنگربان این تیم در موقعیت تک به تک با قرار گرفت اما گوهری با خروج به موقع مانع از گلزنی مهاجم نساجی شد.

دقیقه ۸۰: بازیکنان نفت اعتقاد داشتند توپ به دست مجتبی بیژن بازیکن نساجی برخورد کرده است اما داور میدان اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه ۸۵: حسن زامهران یک ضد حمله سریع به قلب دفاع نفت مسجدسلیمان زد و پاس وی به رضا دهقانی رسید تا دهقانی با حرکت در عرض و ضربه زمینی پای راست گل دوم را وارد دروازه میزبان کند.

همانند بازی‌های گذشته تعدادی از هواداران تیم نفت مسجدسلیمان از تپه‌ها و ساختمان‌های اطراف ورزشگاه، بازی را تماشا کردند.

عباس عسکری کاپیتان نفت مسجدسلیمان برای اولین بار در این فصل در ترکیب اصلی قرار گرفت.

محمد بلبلی به علت محرومیت نتوانست تیم نفت مسجدسلیمان را در این بازی همراهی کند.

در این بازی مجتبی مقتدایی و نیما انتظاری از نفت مسجدسلیمان و علی داوران از نساجی مازندران کارت زرد دریافت کردند.

محمدرضا اکبریان به همراه مهدی سیفی و علی رعیت این بازی را قضاوت کردند.

نفت مسجدسلیمان با این شکست و با ۲۰ امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده‌بندی باقی ماند و تیم نساجی مازندران با این پیروزی و با ۱۶ امتیاز با یک پله صعود در مکان رده چهاردهم قرار گرفت.

دربازی رفت این دیدار تیم نساجی مازندران یازدهم آذرماه سال گذشته در قائم‌شهر با یک گل تیم نفت مسجدسلیمان را شکست داده بود.

در هفته بیستم رقابت‌ها تیم نساجی مازندران نوزدهم فروردین‌ماه به مصاف تیم پرسپولیس تهران می‌رود و تیم نفت مسجدسلیمان نیز بیست و سوم فروردین‌ماه مقابل سپاهان اصفهان صف‌آرایی می‌کنند.

کد خبر 5180463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha