۱۶ فروردین ۱۴۰۰، ۹:۵۷

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دماوند:

افزایش قیمت شن و ماسه در دماوند تخلف است

افزایش قیمت شن و ماسه در دماوند تخلف است

دماوند- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دماوند با اشاره به اینکه نرخ شن و ماسه در دماوند هیچ افزایشی نداشته گفت: افزایش قیمت توسط واحدهای معدنی دماوند تخلف است.

به گزارش خبرنگار مهر، آرش آقاجان احمدی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیرو درج خبری مبنی‌بر افزایش قیمت شن و ماسه در فروردین‌ماه ۹۹ به ازای هر تن ۲۵ هزار تومان این خبر تکذیب می‌شود و نرخ شن و ماسه در دماوند هیچ افزایشی نداشته است.

آقاجان احمدی گفت: شن و ماسه در سال ۹۸ هر تن ۴۵ هزار تومان و در سال ۹۹ فقط یک بار افزایش نرخ قانونی و هر تن به ۶۵ هزار تومان تغییر پیدا کرد و در واقع از سال ۹۸ تا به این لحظه ۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ فقط یک بار افزایش نرخ داشته و افزایش ۳ بار از پارسال تا به امروز نیز کذب است، البته ارزش افزوده به این مبالغ در مبدا اضافه می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دماوند عنوان داشت: در حال حاضر هم افزایش نرخی صورت نگرفته و قاعدتاً افزایش نرخ مراحل قانونی خود را باید طی کند و سراسری در استان و محدود به شهرستان دماوند هرگز نخواهد بود.

وی افزود: اگر معدنی بالاتر از قیمت مصوب فروش داشته تخلف کرده است و بازرسی اداره صمت آماده دریافت شکایات برای معرفی به تعزیرات است.

آقا جان احمدی اظهار داشت: ناگفته نماند مصرف کنندگان محترم در نقاط مختلف شهرستان دماوند شن و ماسه را به این قیمت نمی‌خرند، زیرا نرخ حمل به لحاظ مسافت تا معدن به آن اضافه خواهد.

کد خبر 5181575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha