۱۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۶:۰۸

مدیرکل بازرسی خراسان جنوبی:

دستگاه های اجرایی حول حمایت از سرمایه گذاری ها فعالیت کنند

دستگاه های اجرایی حول حمایت از سرمایه گذاری ها فعالیت کنند

بیرجند- مدیرکل بازرسی خراسان جنوبی گفت: افزایش حمایت از سرمایه گذاری و تولید در دستور کار ویژه قرار می گیرد و دستگاه های اجرایی باید حول این محور فعالیت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رحیمی صبح سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به رسالت ها و وظایف بازرسی بیان کرد: این اداره کل خود را مکلف به نظارت بر مدیران دستگاه های اجرایی و پیگیری منویات رهبر فرزانه انقلاب می داند.

وی از افزایش حمایت از سرمایه گذاری و تولید خبر داد و اظهار کرد: این امر در دستور کار ویژه قرار می گیرد و دستگاه های اجرایی باید حول این محور فعالیت کنند.

رحیمی خواستار توجه ویژه متولیان به جهش تولید شد و افزود: در راستای اجرایی شدن این امر، نظارت های لازم بر دستگاه های اجرایی انجام می شود.

مدیرکل بازرسی خراسان جنوبی از ورود سازمان بازرسی به امر نظارت بر بازار و عرضه کالاهای اساسی خبر داد و گفت: همچنین قیمت ها به صورت مستمر توسط بازرسان این سازمان کنترل می شود.

رحیمی بیان کرد: سازمان بازرسی با قصور و فساد مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی به طور جد برخورد می کند.

وی با بیان اینکه حقوق بیت المال و حقوق خصوصی و عمومی افراد به طور ویژه مورد توجه قرار دارد، اظهار کرد: نظام اداری خراسان جنوبی از سلامت نسبی خوبی برخوردار است.

کد خبر 5182582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha