۱۷ فروردین ۱۴۰۰، ۲۲:۵۰

دستبند پلیس بر دستان سارقان حرفه‌ای منزل

دستبند پلیس بر دستان سارقان حرفه‌ای منزل

قزوین - فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری و انهدام باند ۴ نفره سارقان منزل با همکاری پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین، سردار «علی ابراهیمی» اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و ایجاد نارضایتی در بین شهروندان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یک نفر از اعضای سابقه دار باند سارقان شدند و پس از اخذ دستور قضائی، مشخصات وی با موضوع سرقت منزل در سامانه ناجا تحت تعقیب قرار گرفت.

ابراهیمی افزود: پس از رصد اطلاعاتی و هماهنگی به عمل آمده مشخص شد اعضای باند در حین سرقت در استان آذربایجان شرقی دستگیر شده، که بعد از هماهنگی‌های قضائی به عمل آمده متهمان به پلیس آکاهی استان قزوین منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه طی بازجویی‌های فنی و تخصصی اعضای باند به ۳۷ فقره سرقت اعتراف کردند تصریح کرد: در این زمینه پرونده مقدماتی تشکیل و متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 5183210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • دانایی رمز امنیت IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
      2 0
      واقعیت اینه که اصلا مهم نیست پلیس بتونه سارقین را دستگیر کنه چون مشکلات روحی، روانی و مالی ناشی از ورود سارقین هرگز قابل جبران نخواهد بود، پس قبل از اینکه دزد بیاد سراغتون، قفل هوشمند ضد دیلم روی درب و حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن و پنجرها نصب کنید که نه تنها وقتی منزل نیستید بلکه حتی وقتی در حال است