۱۸ فروردین ۱۴۰۰، ۹:۳۵

با هدف بهبود خدمات درمانی صورت می‌گیرد؛

استقرار پایگاه اورژانس در شهر شریفیه

استقرار پایگاه اورژانس در شهر شریفیه

قزوین - نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته به زودی پایگاه اورژانس شهر شریفیه مستقر و مجهز خواهد شد.

فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در رابطه با تجهیز امکانات پزشکی در بخش‌های مختلف استان قزوین اظهار کرد: پیگیری‌های مستمری برای حل مشکل سلامت مردم در شهرستان‌های قزوین، البرز و آبیک صورت گرفته است.

وی افزود: در راستای رسیدگی به نیازهای بهداشتی و سلامت مردم موفق شدیم با همکاری وزارت بهداشت و مسئولین استانی و شهرستانی درمانگاه رازمیان به شبانه روزی تبدیل شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همچنین در آینده‌ای نزدیک منطقه رجایی دشت نیز در حوزه سلامت ارتقا خواهد یافت و شرایط درمانی در این منطقه نیز بهبود می‌یابد.

وی اضافه کرد: همچنین به زودی پایگاه اورژانس شریفیه نیز راه اندازی و تکمیل خواهد شد و امیدواریم با افزایش سطح تجهیزات و همچنین اضافه شدن آمبولانس سطح خدمات درمانی به مردم این شهر نیز افزایش یابد.

محمدبیگی اضافه کرد: بهبود ارائه خدمات درمانی جز اقداماتی است که با توجه به زیرساخت‌های ضعیف درمانی استان قزوین در دستور کار قرار گرفته و با تمام توان برای تغییر شرایط درمانی مردم استان تلاش خواهیم کرد.

وی در پایان از راه اندازی درمانگاه شبانه روزی شهر محمودآباد نمونه نیز خبر داد و یادآور شد: کار ایجاد درمانگاه شبانه روزی محمودآباد نیز در مرحله پایانی است و تنها مراحل اداری و مالی کار باقی مانده که به زودی رفع خواهد شد تا شرایط درمانی مردم در این شهر نیز بهبود یابد.

کد خبر 5183390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha