۲۳ فروردین ۱۴۰۰، ۱۴:۱۱

فرمانده نیروی انتظامی:

پیشرفت دفاعی و علمی کشور پس از انقلاب چشمگیر بوده است

پیشرفت دفاعی و علمی کشور پس از انقلاب چشمگیر بوده است

بجنورد- فرمانده نیروی انتظامی گفت: کشور پس از انقلاب پیشرفت های چشمگیری خصوصا در حوزه دفاعی و علمی داشته است به گونه ای که ایران جزو کشورهای پیشرفته در ساخت واکسن بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری صبح دو شنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی خراسان شمالی که در ستاد انتظامی استان برگزار شد، با اشاره به اینکه خراسان شمالی موفقیت‌های خوبی را در زمینه‌های کاهش و پیشگیری از جرایم، کشف جرایم و همچنین استرداد اموال به مالباخته داشته است، اظهار کرد: دلیل این پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها داشتن نیروهای متدین و پا به کار، حمایت‌های مسئولان و خصوصاً مردم عزیز است.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در مأموریت‌های محوله خوش درخشیده است، یادآور شد: امروز ناجا حافظ امنیت و آرامش مردم است و در اجرای این مأموریت‌ها با عدالت، رأفت و مهربانی برخورد می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه بررسی‌ها نشان داده نیروی انتظامی در بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار است، افزود: اعتماد مردم برای ما یک سرمایه ارزشمند است که باید همواره این مهم حفظ شود.

اشتری تصریح کرد: امسال پلیس مأموریت ویژه و حساس انتخابات را پیش رو دارد که ضمن برقراری امنیت و آرامش این مأموریت حساس در کنار مردم، انتخاباتی امن و پر شور را خواهیم داشت.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امروز دشمنان ما برای خارج کردن مردم از خط نظام اسلامی از هر روزنه‌ای استفاده می‌کنند، گفت: باید هوشیار باشیم تا دشمنان ما هیچ وقت به اهداف شوم خود دست پیدا نکنند.

وی همچنین با بیان اینکه کشور بعد از انقلاب تا کنون پیشرفت‌های چشمگیری داشته است، افزود: پیشرفت در خصوص بنیه دفاعی و خصوصاً علمی از جمله اقدامات خوبی است که در این سال‌ها انجام شده به گونه‌ای که در ساخت واکسن کرونا جز کشورهای پیشرفته در جهان بودیم.

فرمانده نیروی انتظامی در پایان با اشاره به اینکه امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون‌های پاک شهدا است، خاطر نشان کرد: باید با قدرت، راه پر افتخار این شهدای والامقام ادامه داشته باشد.

گفتنی است در این نشست از زحمات سردار علیرضا مظاهری تقدیر به عمل آمد و سردار سعید مطهری زاده به عنوان فرمانده انتظامی خراسان شمالی معرفی شد.

کد خبر 5187393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha