۲۶ فروردین ۱۴۰۰، ۱۴:۵۶

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد:

برنامه‌های ماه رمضان بجنورد در فضای باز مساجد برگزار می‌شود

برنامه‌های ماه رمضان بجنورد در فضای باز مساجد برگزار می‌شود

بجنورد- رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد گفت: سال جاری به دلیل شیوع کرونا، برنامه‌های ماه رمضان در فضای باز مساجد و محلات برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ناصر هدایتی ظهر پنج شنبه در نشست توجیهی فعالان فرهنگی شهرستان بجنورد، با اشاره به اینکه هیئت‌های مذهبی از زمان شروع همه‌گیری ویروس منحوس کرونا در عرصه‌های مختلف پای کار بوده‌اند، اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی و فعالان فرهنگی همیشه شیوه‌نامه‌های بهداشتی را به بهترین شکل ممکن رعایت کرده‌اند لذا همچون گذشته برنامه‌های فرهنگی را با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و در فضای باز در ماه مبارک رمضان برگزار خواهند کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد با بیان اینکه فضای باز مساجد بهترین موقعیت برای برگزاری برنامه‌های ماه رمضان است، ادامه داد: امسال به دلیل شیوع کرونا، برنامه‌های ماه رمضان در فضای باز مساجد و محلات برگزار می‌شود.

وی افزود: هیئت‌های مذهبی، فعالان فرهنگی، مداحان و مؤسسات قرآنی شهرستان با همکاری و همبستگی بیشتر ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان را برگزار کنند تا طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در مقابل هجمه‌های دشمن جبهه‌ای قوی و کارآمد تشکیل دهیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد تصریح کرد: برنامه‌های جزء خوانی قرآن کریم در محلات مختلف مناطق شهری و روستایی برگزار خواهد شد.

وی در انتها گفت: همچنین طرح مهرواره محله همدلی هم در مناطق مختلف شهرستان به‌ویژه مناطق محروم و ویژه فرهنگی در حال برگزاری است که رویکرد هم‌افزایی و همبستگی بین نهادهای فعال فرهنگی و انسجام بیشتر در برگزاری برنامه‌ها را در دستور کار قرار داده است تا در قالب این طرح از ظرفیت خود محلات برای کمک به همان منطقه استفاده شود.

کد خبر 5189977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha