۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۴۶

سرپرست فرمانداری شادگان:

سهل انگاری در اجرای مصوبات شورای سلامت پذیرفتنی نیست

سهل انگاری در اجرای مصوبات شورای سلامت پذیرفتنی نیست

شادگان- سرپرست فرمانداری شادگان گفت: اهمیت سلامت جامعه محل تردید و مناقشه نیست و هرگونه سهل انگاری در اجرای مصوبه‌های شورای سلامت این شهرستان غیرقابل پذیرش است.

به گزارش خبرنگار مهر، امید صبری پور پیش از امروز چهارشنبه در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان شادگان، اظهار کرد: با توجه به مشکلات بهداشتی که در سطح شهر و روستاهای شادگان وجود دارد، سلامت مردم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: بخشداری‌ها و شهرداری این شهرستان از جمع آوری سگ‌های بی‌صاحب گزارش قابل قبولی را ارائه نداده‌اند که به آنها برای ارائه این گزارش ضرب‌الاجل یک ماهه داده می‌شود.

سرپرست فرمانداری شادگان ضمن تأکید مجدد بر اجرای مصوبات این جلسه، گفت: ادارات و دستگاه‌های ذی‌ربط در خصوص سلامت مردم توجه بیشتری داشته باشند و نظارت و افزایش پیگیری‌های ادارات مرتبط با مقوله سلامت، به ویژه توسط شبکه بهداشت و درمان افزایش یابد.

وی با بیان اینکه سلامت شهروندان از هر مسئله دیگری مهم‌تر است، افزود: ادارات و افراد متخلف در خصوص شیوع کرونا و سلامت شهروندان توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان شادگان به مراجع قضائی معرفی شوند.

سرپرست فرمانداری شادگان تأکید کرد: در راستای ارتقای کیفی آب شرب در این شهرستان کلر زنی شبکه‌های آب‌رسانی در سطح شهرها و روستاهای تابعه باید به صورت منظم و مستمر ادامه یابد.

صبری پور گفت: اداره آب و فاضلاب شهرستان شادگان موظف است که نسبت به رفع کردن مشکلات مربوط به آب و فاضلاب در زمینه کلر صفر، بالازدگی فاضلاب و روستاهای فاقد لوله‌کشی آب در اسرع وقت اقدام کند.

کد خبر 5194591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha