۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۷:۴۶

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری:

۱۴۵ میلیارد تسهیلات حمایتی به باشگاه‌های ورزشی پرداخت شد

۱۴۵ میلیارد تسهیلات حمایتی به باشگاه‌های ورزشی  پرداخت شد

شهرکرد- مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۴۵ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به باشگاه‌های ورزشی چهارمحال و بختیاری پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، حمید کریمی گفت: با حمایت وزارت ورزش و جوانان و در یک اقدام بی سابقه ۲۴۳ باشگاه ورزشی چهارمحال و بختیاری از تسهیلات و وام‌های حمایتی بهره برده اند.

کریمی با اشاره به صدور مجوز فعالیت ۵۷۸ باشگاه ورزشی در این استان گفت: از این تعداد، ۳۸۸ باشگاه ورزشی برای دریافت تسهیلات ثبت نام کردند که تاکنون مبلغ ۱۴۵ میلیارد ریال وام با بهره پایین به ۲۴۳ متقاضی پرداخت شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تکمیل پرونده ۱۴۵ باشگاه، بیان کرد: در حال پیگیری از بانک‌های عامل برای رفع مشکلات هستیم تا تمامی متقاضیان از تسهیلات حمایتی استفاده کنند.

وی همچنین از تلاش برای تمدید مهلت و تعویق زمان بازپرداخت اقساط با توجه به ادامه دار بودن تعطیلی باشگاه‌های از طریق وزارت ورزش و جوانان، نمایندگان استان در مجلس و سایر متولیان خبر داد.

به گفته کریمی، باشگاه‌های ورزشی از ابتدای شیوع کرونا، جز مشاغل اول استان در گروه‌های دو و سه دسته بندی و بیشترین آسیب را از تعطیلی تحمل کرده اند.

کد خبر 5199590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha