۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۳۱

رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی خبر داد؛

اختصاص زمین ۱۰ هکتاری برای ساخت دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی

اختصاص زمین ۱۰ هکتاری برای ساخت دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی

بیرجند- رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی از اختصاص زمین ۱۰ هکتاری برای ساخت دانشگاه فرهنگیان استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج مهدی‌زاده صبح یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه معلمان افسران پیشرفت کشور هستند، اظهار کرد: قرارگاه تربیت این افسران نیز دانشگاه فرهنگیان است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه دانشگاه برنامه‌های راهبردی خود را ذیل بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین تنظیم کرده است، بیان‌کرد: بعد از ۸۴ سال که از تربیت معلم در خراسان‌جنوبی می‌گذرد توانستیم یک زمین ۱۰ هکتاری را با مساعدت بنیاد مستضعفان و همکاری اداره کل مسکن و شهرسازی را برای دانشگاه فرهنگیان بگیریم.

مهدی‌زاده ادامه‌داد: فاز خوابگاهی و آموزشگاهی این پروژه شروع شده که البته در صدور پروانه مشکلاتی داریم که امیدواریم با مساعدت‌های متولیان امر حل شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم فضای مناسبی را برای آموزش دانشجویانمان فراهم کنیم، گفت: تشکیل بنیاد خیرین حامی دانشگاه و تشکیل مرکز نیکوکاری نهال انقلاب از دیگر اقدامات دانشگاه بوده است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی اظهار کرد: همچنین طرح جهاد علمی – تربیتی را در دو مرحله برای خدمات‌رسانی به مناطق محروم که دانش‌آموزان آن مناطق به علت شیوع کرونا از خدمات آموزشی محروم مانده‌اند، با همکاری آموزش و پرورش اجرا کردیم.

مهدی زاده با بیان اینکه در حوزه آموزش مجازی جزو سه دانشگاه برتر کشور هستیم، بیان‌کرد: جزء خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان، تفسیر سوره لقمان، تفسیر سوره غافر و حجرات، برنامه طوبی معرفت و کارگاه‌های مهارت‌های معلمی از جمله برنامه‌های فرهنگی است که در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای دانشجو معلم در دو مرحله ادامه‌داد: دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بیرجند همواره در عرصه‌های علمی خوش درخشیده‌اند.

کد خبر 5202556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha