۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۳۴

مدیر مرکز مشاوره اسلامی آیه در گفتگو با مهر مطرح کرد؛

ارائه مشاوره رایگان در نمایشگاه مجازی قرآن کریم

ارائه مشاوره رایگان در نمایشگاه مجازی قرآن کریم

امسال در نمایشگاه مجازی قرآن کریم در بخش محتوایی قسمت مشاوره و پاسخگویی، ۲۰ تن از اساتید متخصص روان شناس روحانی با موضوعات مختلف به مراجعین خدمات مشورتی ارائه می دهند.

حجت الاسلام سیداحمد طباطبایی در گفتگو با خبرنگار مهر، به تشریح فعالیت این مرکز پرداخت و اظهار داشت: امسال در نمایشگاه مجازی قرآن کریم به مدت ۳۰ دقیقه به مراجعین مشاوره رایگان ارائه می‌شود.

مدیر مرکز مشاوره اسلامی آیه در نمایشگاه مجازی قرآن ادامه داد: امسال در نمایشگاه مجازی قرآن کریم در بخش محتوایی قسمت مشاوره و پاسخگویی، ۲۰ تن از اساتید متخصص روانشناسی روحانی با موضوعات مختلف مشاوره ازدواج، اختلالات، پیش از ازدواج، روانکاوی فرزندان، فرزند آوری و … به مردم خدمت رسانی و مشاوره خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه مرکز مشاوره اسلامی آیه در سال ۱۳۹۶ با توجه به نبود مرکز تخصصی روانشناسی اسلامی در تهران راه اندازی شد تا ملجاء و پناهگاه خانواده‌های متدین و مذهبی در موضوع مشاوره و روانشناسی باشد، عنوان کرد: اساتید و مشاوران حاضر دانش آموخته دانشگاه و فارغ‌التحصیل حوزه علمیه قم بوده و در رشته روانشناسی تحصیلات آکادمیک دارند، مهمترین هدف مرکز تخصصی روانشناسی اسلامی آن است که مشاوران با رویکرد اسلامی به مراجعین مشاوره دهند.

حجت الاسلام طباطبایی ادامه داد: مخاطبان مرکز مشاوره اسلامی آیه می‌توانند برای امر مشاوره به صورت حضوری در تهران یا از طریق تماس تلفنی و ارتباط تصویری یا حتی به صورت پیامکی از اقصی نقاط ایران و جهان با مشاوران این مرکز ارتباط برقرار کرده و از دانش و راهنمایی اساتید بهره ببرند.

مدیر مرکز مشاوره اسلامی آیه در نمایشگاه مجازی قرآن به فعالیت اصلی این مرکز اشاره کرد و گفت: فعالیت اصلی مرکز مشاوره اسلامی آیه به دو بخش اصلی مشاوره و کارگاه‌ها تقسیم می‌شود که شامل مشاوره در زمینه‌های ازدواج خانواده، زوج درمانی، اختلالات، مشاوره بالینی، کودک و نوجوان و همچنین دوره‌های ۴۰ ساعته تربیت مربی با رویکرد اسلامی با ارائه مدرک پایان دوره معتبر و حضور اساتید با سابقه در موضوعات مختلف چون کسب مهارت‌های زندگی، خانواده و فرزندپروری است.

کد خبر 5206328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha