۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۵:۱۰

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی:

۱۵ هزار بسته معیشتی بین افراد آسیب‌دیده از کرونا در دشتی توزیع شد

۱۵ هزار بسته معیشتی بین افراد آسیب‌دیده از کرونا در دشتی توزیع شد

بوشهر- فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی از توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی بین افراد آسیب‌دیده ناشی از بیماری کرونا در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا زارعی تبار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بسیج سازندگی به خوبی در همه عرصه‌ها ایفای نقش کرده است، اظهار داشت: از بدو تأسیس سازمان بسیج سازندگی، در هر نقطه‌ای از کشور اگر حادثه‌ای رخ دهد بسیجیان جهادی به‌موقع حضور فعال دارند.

زارعی تبار با بیان اینکه کارنامه بسیج سازندگی قابل‌قبول است، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۶ گروه جهادی جغرافیا محور و ۱۰۰ گروه جهادی محله محور در سطح شهرستان در حال خدمت‌رسانی هستند.

وی افزود: از زمان شیوع بیماری کرونا در شهرستان دشتی به همت جوانان بسیجی ۲۲ کارگاه تولید ماسک راه‌اندازی شد که بیش از ۱۳۰ هزار ماسک تولید کردند.

زارعی ادامه داد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری رزمایش کمک‌های مؤمنانه نیز به همت بسیج سازندگی امام رضا (ع) شهرستان تاکنون در ۱۰ مرحله ۱۵ هزار و بسته معیشتی بین افراد آسیب‌پذیر ناشی از بیماری کرونا توزیع‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه بسیج سازندگی در عرصه محرومیت‌زدایی نیز به خوبی ایفای نقش داشته است، گفت: ۲۸ واحد مسکونی برای محرومین احداث‌شده و ۱۰ واحد مسکونی نیز تعمیر و بازسازی‌شده است.

کد خبر 5207108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha