۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۹:۳۲

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

تولید پادکست با هدف مطالبه گری اجتماعی، اقتصادی در قزوین

تولید پادکست با هدف مطالبه گری اجتماعی، اقتصادی در قزوین

قزوین- سردبیر رادیوی اینترنتی نبات گفت: تیم نبات با هدف مطالبه گری اجتماعی، اقتصادی و سیاسی و همچنین افزایش مطالعه کتاب‌های خوب کار تولید پادکست را در دستور کار قرار داد.

فاطمه نخستین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به نحوه شروع کار این رادیو اینترنتی اظهار کرد: در ابتدای کار، بدون هیچ‌گونه امکانات و تنها با یک گوشی همراه ساده تلاش کردیم تا کار را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه تمام مراحل کار از ضبط تا تدوین توسط گوشی انجام می‌شد اضافه کرد: در ابتدا به فکر وسعت کار نبودیم و معتقد بودیم اگر کار خوب انجام شود خود به خود در بین مخاطبین هم دیده خواهد شد.

سردبیر رادیوی اینترنتی نبات بیان کرد: تمام تلاش ما تهیه و ارائه یک کار کوچک اما با ارزش و محتوا بود و همین ایده و نیت نیز باعث شد تا در همان قدمهای نخست کار دیده شده و مورد استقبال قرار بگیرد.

وی تأکید کرد: ارائه یک کار خوب باعث شد تا تیم روند حرفه‌ای تری طی کند و با آموزش تدوین، استودیو نیز برای ضبط کار و تخصصی‌تر شدن آن در اختیار ما قرار گرفت.

نخستین تصریح کرد: تیم نبات با هدف مطالبه گری اجتماعی، اقتصادی و سیاسی و همچنین افزایش مطالعه کتاب‌های خوب، وارد مرحله جدید و جدی تری در عرصه تولید شد.

وی بیان کرد: فکر می‌کنم برای اینکه بگوییم نتیجه تا چه حد محقق شده است زود است اما راجع به تحقق کیفیت مد نظر تیم پیشرفت قابل توجه‌ای داشتیم.

این فعال فرهنگی بیان کرد: ما مقصد معینی را مشخص نکردیم اما همیشه به دنبال بیان مشکلات اجتماعی به زبان طنز و زاویه دید متفاوتی به کتاب هستیم و برای قوت اثر از کاری فروگذار نیستیم.

وی در پایان یادآور شد: تمام تلاش ما برای ارائه کارهای قابل قبول و مردم پسند در حوزه کتاب و تشویق مردم به این عرصه است و امیدواریم بتوانیم در این عرصه گام برداریم.

کد خبر 5207458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha