۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۰۱

برای چهارمین روز متوالی؛

تلاش برای یافتن کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات لواسان ادامه دارد

تلاش برای یافتن کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات لواسان ادامه دارد

شمیرانات- سرپرست جمعیت هلال احمر شمیرانات با اشاره به چهارمین روز از مفقود شدن کوهنورد جوان در ارتفاعات لواسان گفت: تلاش برای یافتن کوهنورد مفقود شده همچنان ادامه دارد.

جمال شریفی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به مفقود شدن یک کوهنورد در ارتفاعات روستای «کند علیا» در لواسان اظهار داشت: روز جمعه ۱۷ اردیبهشت ماه ۴ کوهنورد برای کوهنوردی در این منطقه حضور پیدا کردند که متأسفانه یکی از این ۴ تن از روز جمعه مفقود شده است.

شریفی در تشریح جزئیات حادثه گفت: از همان لحظه اعلام مفقودی نیروهای امداد و نجات با تجهیزات و سگ‌های زنده یاب در محل حاضر شدند و عملیات آغاز شده بود که همچنان این جستجو ادامه دارد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شمیرانات عنوان داشت: امروز کوهنوردان فدراسیون کوهنوردی پس از اعلام آمادگی به کمک نیروهای امدادی آمده اند و با تمام توان در حال جست‌وجو هستیم و ان‌شاءالله بتوانیم هرچه سریع‌تر این کوهنورد را سالم تحویل خانواده وی دهیم.

وی با تاکید بر اینکه برای کوهنوردی داشتن تجهیزات فردی و کوهنوردی از ضروریات است افزود: از همه عزیزانی که قصد کوهنوردی و یا رفتن به ارتفاعات دارند می‌خواهیم خانواده‌های خود را در جریان قرار دهند تا خدایی ناکرده در صورت بروز مشکل و یا حادثه بتوان به کمک آنها شتافت.

کد خبر 5209356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha