۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۹:۴۳

معاون استاندار لرستان مطرح کرد؛

اعمال محدودیت‌های گسترده کرونایی در ایام تعطیلات عید فطر

اعمال محدودیت‌های گسترده کرونایی در ایام تعطیلات عید فطر

خرم‌آباد- معاون استاندار لرستان از اعمال محدودیت‌های گسترده کرونایی در ایام تعطیلات عید سعید فطر و برخورد جدی با متخلفان در این رابطه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود ثمینی امروز سه شنبه در شورای اطلاع رسانی لرستان با اشاره به اینکه خشکسالی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولین کشور و استان است، گفت: با توجه به کاهش بارندگی در فصل بهار و پایین بودن ذخایر آبی استان، پیش‌بینی می‌شود که در فصل گرم پیش رو با کمبود گسترده آب و برق مواجه شویم و نیاز است صرفه جویی در مصرف آب از هم اکنون در استان مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: رسانه‌های استان و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی به خصوص دستگاه‌های خدمات رسان باید به موضوع بهره برداری و مصرف درست آب شرب و ذخایر آبی استان ورود کرده در این زمینه فرهنگ سازی کنند.

معاون استاندار لرستان در ادامه به موضوع اعمال گسترده محدودیت‌های کرونایی در ایام تعطیلات عید سعید فطر و برخورد جدی با متخلفان پرداخت و بیان داشت: پس از تعطیلات نوروز و عدم رعایت محدودیت‌ها و پروتکل‌ها، شاهد گسترش شیوع ویروس کرونا و درگیر شدن کشور و استان با موج چهارم این بیماری بودیم و انتظار می‌رود مردم استان در تعطیلات پیش رو نسبت به رعایت محدودیت‌ها و پروتکل‌ها اهتمام بیشتری داشته باشند.

ثمینی افزود: در این ایام مسافرت‌های بین شهری و بین استانی، حضور در تفرجگاه‌ها و برگزاری مراسم‌ها و دورهمی های گسترده ممنوع است و ورودی و خروجی‌های استان به صورت دقیق کنترل می‌شود.

وی ادامه داد: تدابیر لازم برای برگزاری امتحانات نهایی پایه‌های نهم و دوازدهم به صورت حضوری طی هفته‌های آینده صورت پذیرفته و این امتحانات با نظارت دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود و خانواده‌های دانش آموزان عزیز در این زمینه نگران نباشند.

معاون استاندار لرستان تاکید کرد: بر اساس قوانین، تبلیغات حضوری در انتخابات شوراهای شهر و روستا به طور کامل ممنوع است و باید از ظرفیت فضای مجازی برای تبلیغات استفاده شود.

کد خبر 5210105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha