۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۵:۴۱

نماینده مرم منطقه فریدن در مجلس:

گازرسانی به روستاهای پشتکوه فریدون‌شهر امسال اجرایی می‌شود

گازرسانی به روستاهای پشتکوه فریدون‌شهر امسال اجرایی می‌شود

فریدن- نماینده مردم منطقه فریدن در مجلس شورای اسلامی گفت: گازرسانی به روستاهای پشتکوه فریدون‌شهر سال ۱۴۰۰ اجرایی می‌شود.

حسین محمدصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: عملیات گازرسانی به روستاهای پشتکوه فریدون‌شهر به دلیل نبود اعتبارات و همچنین مخالفت‌های استان لرستان متوقف مانده بود که با رایزنی‌های انجام شده قرار شد که مجوزی در این راستا صادر شود.

وی با بیان اینکه در جلسه با مدیر کل گاز استان اصفهان قول اجرای پروژه گازرسانی در سال ۱۴۰۰ دادند، افزود: گازرسانی به روستاهای پشتکوه بختیاری با وجود جاده صعب العبور آن بسیار مشکل است و پیگیر هستیم پس از پشتکوه فریدونشهر گازرسانی به پشتکوه بختیاری نیز اجرا شود.

ثبت شرکت دانش بنیان در حوزه انتخابیه

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینک برای نخستین بار در منطقه فریدن شرکت دانش بنیان ثبت می‌شود، تاکید کرد: این شرکت دانش بنیان بیش از ۱۰۰ اختراع دارد که بیشتر اختراعات آن با ایجاد شرکت عملیاتی و تجاری سازی خواهد شد.

وی تاکید کرد: بیشترین اختراعات این شرکت مربوط به مشاغل روستایی و خانگی است که قرار شد یک سری تجهیزات وارد منطقه فریدن کنند.

سنگینی مطالبات به خاطر انباشت مشکلات از سال‌های گذشته

محمدصالحی با بیان اینکه به منظور اتمام طرح‌های هادی روستایی بودجه برای بنیاد مسکن دریافت شده است، گفت: در برخی روستاها، زمین برای اجرای پروژه‌هایی مانند ورزشگاه واگذار شده اما به دلیل اجرا نشدن تغییر کاربری چند سال است که متوقف شده بود.

وی افزود: مراحل تغییر کاربری زمین ورزشگاه روستای «بادجان» انجام شده است و به دنبال این هستیم که با تغییر کاربری این زمین‌ها، از ردیف‌های ملی و کمک‌های استانی اعتبار اجرای ورزشگاه در این روستاها ایجاد کنیم تا حداقل در روستاهای بزرگی که می‌توانند مرکزی برای روستاهای اطراف باشند از رفت و آمد نوجوانان جلوگیری شود.

بهره برداری از سالن ورزشی سفتجان تا پایان کار دولت

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس افزود: دو استخر نیمه تمام در شهرستان چادگان و بویین میاندشت وجود دارد که مسئولان استان قول کمک برای اتمام آن را دادند اما هنوز این قول اجرایی نشده است.

وی ادامه داد: سالن‌های ورزشی بخش زنده رود در نهر خلج، سفتجان و مشهد کاوه تا حدودی تکمیل شده است که سالن ورزشی روستای سفتجان تا پایان دولت به بهره‌برداری می‌رسد، همچنین تأمین تجهیزات سرمایشی و گرمایش سالن‌های ورزشی و تخصیص چهار تشک تاتامی به چهار شهرستان فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت انجام شده است.

کد خبر 5211451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha