۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۳۵

مولتی استایل چیست و چه کاربردی دارد؟

مولتی استایل چیست و چه کاربردی دارد؟

ورق های مولتی استایل در حقیقت زیر مجموعه ورق های پلکسی هستند و جذابیت، انعطاف پذیری و مقاومت بالای ورق های مولتی استایل باعث شده است تا در موارد مختلفی هم چون امور تزئینی کاربرد داشته باشد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در مورد ورق‌های مولتی استایل چه می‌دانید؛ آیا با مولتی استایل نقره‌ای، مولتی استایل طلایی و مولتی استایل ایرانی آشنا هستید؟ قبل از ادامه بحث بهتر است با ورق‌های مولتی استایل آشنا شوید.

ورق مولتی استایل چیست؟

ورق‌های مولتی استایل در حقیقت زیر مجموعه ورق‌های پلکسی هستند. تفاوت ورق مولتی استایل با پلکسی در لایه‌ای است که روی آن کشیده شده است. همین موضوع باعث شده است تا به ورق مولتی استایل، ورق دو لایه هم بگوییم.

پلاستیکی به اسم ABS به عنوان لایه دوم روی این ورق‌ها قرار می‌گیرد. گاهی افراد ورق‌های مولتی استایل را با فلزات اشتباه می‌گیرند و این تنها یک شباهت ظاهری است. البته خوب است بدانید که از ورق‌های مولتی استایل گاهی به عنوان جایگزین فلزات استفاده می‌شود.

اکثراً برای ساخت ورق‌های مولتی استایل از صنایع پتروشیمی و پسماندهای ان ها استفاده می‌شود. جذابیت، انعطاف پذیری و مقاومت بالای ورق‌های مولتی استایل باعث شده است تا در موارد مختلفی هم چون امور تزئینی کاربرد داشته باشد.

مولتی استایل چیست و چه کاربردی دارد؟

کاربرد ورق‌های مولتی استایل چیست؟

از این ورق‌ها برای تزئینات مختلف، ساخت تابلوها، گیفت ها، اجرای طراحی داخلی و… استفاده می‌شود. بیشترین کاربرد ورق‌های مولتی استایل در فضاهای سرپوشیده است. اگر از این ورق‌ها در فضای باز استفاده شود نباید توقع مقاومتی برابر با فلز را از آن داشته باشید. این ورق‌ها در برابر نور خورشید، باران و… تا حدی آسیب پذیر هستند.

از ورق‌های مولتی استایل در ساخت پلاک استفاده می‌شود. تابلوهای رومیزی هم از جمله مواردی هستند که با این متریال تهیه می‌شوند. هم چنین می‌توان باکس‌های تزئینی بسیار زیبایی با ورق مولتی استایل تهیه کرد.

مولتی استایل طلایی

مولتی استایل طلایی می‌تواند براق یا خشدار باشد. مولتی استایل طلایی درخشش بالایی دارد و در دکوراسیون داخلی از ان به وفور استفاده می‌شود. جذابیت مهم‌ترین ویژگی این ورق است.

هم چنین ورق‌های طلایی خش دار هم زیبایی و البته کاربردهای خاص خودشان را دارند. از این ورق‌ها در فضاهای مدرن استفاده می‌شود. برای مواردی مانند پایه تندیس و قطعات چوبی مختلف هم از هر دوی این ورق‌ها مخصوصاً ورق خشدار استفاده می‌شود.

مولتی استایل نقره‌ای

مولتی استایل نقره‌ای هم در دو نوع براق و خشدار عرضه می‌شود. در بسیاری از موارد تزئینی و دکوراسیون داخلی رنگ نقره‌ای جذابیت بالایی دارد. همان طور که از نام ورق مولتی استایل نقره‌ای براق پیداست این ورق‌ها براق است و در مورد خش دار هم همین طور. هر کدام از انواع براق و خش دار کاربردهای خودشان را دارند و این موضوع بیشتر سلیقه‌ای است.

مولتی استایل ایرانی

پیشتر در بازار چیزی به اسم مولتی استایل ایرانی نداشتیم. مفتخریم به شما اعلام کنیم که ما در پلکسی روژان به تولید ورق‌های مولتی استایل بسیار با کیفیت می‌پردازیم. این ورق‌ها کیفیت بالایی دارند و در رقابت با ورق‌های خارجی سربلند هستند.

چرا مولتی استایل ایرانی بخرم؟

قیمت مولتی استایل ایرانی مناسب است و این از دلایل محبوبیت آن می‌باشد. البته در نظر داشته باشید که قیمت مناسب‌تر به معنی کیفیت پایین نیست. این ورق‌ها بر پایه ABS با کیفیت ساخته می‌شوند. علاوه بر این شما با خرید مولتی استایل ایرانی به رشد صنعت و اقتصاد کشورمان کمک می‌کنید.

مولتی استایل چیست و چه کاربردی دارد؟

مزیت‌های استفاده از ورق مولتی استایل

برخی از مزایای استفاده از این ورق‌ها عبارت است از:

وزن کمی دارد.

انعطاف پذیری بسیار خوبی دارد.

حمل و نقل آن آسان است.

در طرح و رنگ‌های متفاوتی تولید می‌شود.

برش و نصب آن آسان است.

قابلیت حک و برش در این ورق‌ها باعث تولید محصولات جذاب و متنوعی می‌شود.

به راحتی و با چسب‌های مخصوص بر روی سطوح چسبانده می‌شود.

موارد عدم استفاده از مولتی استایل ها

ورق‌های مولتی استایل کیفیت بسیار بالایی دارند و در بسیاری موارد از آنها استفاده می‌شود. اما مانند هر محصول دیگری این محصول هم شرایطی برای استفاده دارد.

در موارد زیر بهتر است که از ورق‌های مولتی استایل استفاده نکنید:

فضاهایی که به هر شکلی در ان ها، ورق در تماس با آب قرار دارد.

قسمت‌هایی که ورق مولتی استایل در معرض تابش نور خورشید قرار می‌گیرد.

در فضاهایی که دما بالاتر از ۶۰ درجه سانتی گراد است.

سخن پایانی

ما در پلکسی روژان به عرضه مستقیم انواع طلق، ورق پلکسی و مولتی استایل می‌پردازیم. حتماً می‌دانید که هر کاری تخصص خودش را می‌طلبد. اگر به فکر داشتن فضایی زیبا در منزل یا محل کار هستید ما می‌توانیم به شما مشورت بدهیم که چگونه و برای چه قسمت‌هایی از ورق‌های مولتی استایل استفاده کنید. هم چنین برای تزئینات مختلف و در مواردی جایگزینی با فلز می‌توانید از این ورق‌ها استفاده کنید. بسته به فضا و کاربرد مد نظر شما، راه‌های زیادی وجود دارد تا محیط تان را به محیط زیباتری تبدیل کنید.
فروشگاه طلق و پلکسی روژان

۰۹۱۲۸۹۲۲۶۳۳ www.pelaxi۱۳۹۷.ir

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5212147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha